ikävää vain mull voi sattuu,
mitä sinä tekisit?olen toista kertaa naimisissa vaimollani on tyttö edellisestä avioliitosta,hän on 17v. ja minä paska tyttö odottaa minulle lasta,meenkö hirteen vai mitä teen,rakastan vaimoani mut en voi ikinä kerto mitä tein ja tytär vaatii et mun täytyy asia hoitaa?
Kommentit (9)
Eihän tossa kyllä muuta vaihtoehtoa ole, kuin eropaperit vetään ja muutat lapsesi äitin kanssa asumaan.
Anoppi saattaa kyllä tulevaisuudessa osoittautua aika vittumaiseksi ihmiseksi...
en voi ikinä kerto mitä tein
Ilmeisesti aikuinen mies ja alaikäinen tyttö - kerropa ensin oliko tyttö edes suostuvainen (eli "vain" käytit häntä hyväksesi) vai pakotitko?
Sairas äiti jos antaa anteeksi sitä että mies tekee alaikäisen tytärpuolensa raskaaksi joten en usko tuohon vaihtoehtoon. Mutta jos selvitellään sitä lennätkö vain pihalle vai kuoletko myös väkivaltaisesti niin tieto siitä kuinka pahasti teit tytölle auttaisi.
alaikäinen 17 vee kun pantiin ekan kerran. So what? Kaljan juomisessa ikäraja on 18, seksissä 16.
Ilmeisesti aikuinen mies ja alaikäinen tyttö.
alaikäinen 17 vee kun pantiin ekan kerran. So what? Kaljan juomisessa ikäraja on 18, seksissä 16.
Ehkä vähän eri tilanne kuin kaksi nuorta keskenään?
...kyllä on. Vähän eri tilanne kuin kaksi nuorta keskenään. Oliko sulla jotain muuta kysyttävää?
...kyllä on. Vähän eri tilanne kuin kaksi nuorta keskenään. Oliko sulla jotain muuta kysyttävää?
Mutta koska vaimolla on 17-vuotias tytär hän on varmaan ainakin 30 vuotias. Ja mies todennäköisesti myös yli 25 vuotta. Ja iästä riippumatta, isäpuolen pitäisi olla lapseen nähden turvallinen kasvattajahahmo, ei seksikumppani. Ihan naurettavaa verrata tavallisiin seurusteleviin nuoriin vaikka iät olisi mitkä. Ehkä olisi eri asia jos miehen ja äidin suhde olisi tuore, mutta kun ovat naimisiinkin kerenneet niin eiköhän oele ihan vakiintunut asetelma että mies on tytön perheen aikuinen jäsen.
Ellei vaimo suostu, muutat tyttären kanssa kahdestaan johonkin. Luulisin, että voit antaa kummallekin tarpeeksi huomiota myös samassa taloudessa. Esim. joka toinen yö olet vaimon sängyssä ja joka toinen tyttären.