Tämän päivän kirppislöydöt pinoon!
Kommentit (19)
ja Ahonen-Siiskonen-Aro (toim.) Sanat sekaisin? Kielelliset oppimisvaikeudet ja opetus kouluiässä. 3€
t. ekaluokan ope :)
Meinasin ostaa yhen kivan paidan tytölle, mut kassalla huomasin et siinäkin on tahra! huono saalis.
löydän jotain kivaa kun tuossa läheisellä työväentalolla on lastenvaate/-tarvikekirppis.
Se on aina ollut tupaten täynnä myyjiä ja ostajia, eli ei ole mikään peräkylärättikirppis.
miehelle kaks merkki hupparia, mageen grafiikkatyön, ticketin upouuden toppahaalarin, noin 15 arkivaatetta vauvalle tosi hienoja, itselle kaksi kivaa tunikaa, pihalyhdyn, vichyn uuden kasvopesuaineen. Ja nää kaikki makso yhteensä 42 euroa.
En päässyt tänään kirppikselle (yleensä käyn melkein joka lauantai), joten jouduin shoppailemaan nettikirpussa, pojalle vaatteita 4 kpl yht 11,70 €;a. Jään odottelemaan pakettia. Käy se näinkin.
paita vauvalle ja toppatossut. Sopivia tossuja ei löytynyt eilisellä shoppailukierroksella kaupoista, joten loisto löytö :)
Täysin hukkareissu. Vain likaisia ja rikkinäisiä vaatteita myynnissä tai sit hinnat oli pilvissä.
mukaan tarttui:
- toppahaalari tytölle
- kaksi lasten kirjaa
- Suuri Käsityö-lehti ja kaksi Meidän Taloa
- retrokangas
tein vain pari huutoa huutiksessa,mutta Huomenna sitten varmasti kirpparilöytöjä(tai siis tänään,sorry,nythän on jo sunnuntai!!) kun 2 isoa mll:n kirppistä täällä Espoossa...palataan asiaan sen jälkeen!!
miehelle kaks merkki hupparia, mageen grafiikkatyön, ticketin upouuden toppahaalarin, noin 15 arkivaatetta vauvalle tosi hienoja, itselle kaksi kivaa tunikaa, pihalyhdyn, vichyn uuden kasvopesuaineen. Ja nää kaikki makso yhteensä 42 euroa.
Ainakin itse olen tehnyt upeita löytöjä sieltä.
Itsepalvelukirppiksillä en jaksa edes käydä kun sieltä ei niin helposti ainakaan mitään löydä.
Itse käyn ainoastaan Vallilan kirppiksellä viikonloppuisin ja kesäisin Hietsun kirppiksellä.
Kummastakin tekee löytöjä, nimenomaan merkkivaatteita ym.
Leppävaarassa tänään ja olin tosi tyytyväinen.
Leppävaaraa on kirppis?
ei mitään huippulöytöjä tänään. Ja kirppistelin Turussa.