Minä en ymmärrä miksi tämä hlö on Idols-finaalissa?? En pysty ilman myötähäpeän
tunnetta katsomaan hänen esiintymistään, sitä koikkelehtimista ja levittelyä kintuilla, sitä silmien muljauttelua yms *örks*!!
http://static.iltalehti.fi/idols/idolstyylit52603LL_id.jpg
Kommentit (26)
Persoonallisuus varmasti ärsyttää joitakin, mutta sehän on vain merkki siitä, että eroaa massasta. Ja se taas on idolille perusvaatimus.
jotta Suomen idols-kisaa voi edes seurata. Edellisviikon jakson katsoin yhdessä lasten kanssa ja voi räkä sitä kidutusta. Se Shania Twain -pätkä oli kaikista pahin. Aivan toivoton yritys.
Minä en allekirjoita tuota enkä myöskään koe ihmistä persoonallisena jos hän levittelee kinttujaan laulaessaan/seisoessaan tai muljauttelee silmiään niin että saa jännittää meneekö silmämunat ympäri.
Se näyttää skitsofreeniseltä eikä lainkaan kauniilta, onneksi N.Tapio mainitsi siitä Stiinalle, mutta on sitä vieläkin jäljellä ja se vie kärjen (ja enemmänkin) siltä mahdolliselta lauluääneltä ja karismalta mitä hällä ehkä on.
Minä en halua tuntea myötähäpeää tai vaivautuneisuutta kun katselen esiintyvää hlöä.
Ap
toisin kuin Lotta. Yhdyn täysin niihin, jotka kammoksuivat Lotan Shania esitystä. Siinä sitä vasta saikin tuntea myötähäpeää.
Silti erittäin tod-näk. toinen heistä voittaa.
yäk.
Paras kaikista noin musiikillisesti.