Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ymmärrä miksi tämä hlö on Idols-finaalissa?? En pysty ilman myötähäpeän

Vierailija
26.03.2011 |

tunnetta katsomaan hänen esiintymistään, sitä koikkelehtimista ja levittelyä kintuilla, sitä silmien muljauttelua yms *örks*!!

http://static.iltalehti.fi/idols/idolstyylit52603LL_id.jpg

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaikista noin musiikillisesti.

Vierailija
22/26 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuus varmasti ärsyttää joitakin, mutta sehän on vain merkki siitä, että eroaa massasta. Ja se taas on idolille perusvaatimus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta Suomen idols-kisaa voi edes seurata. Edellisviikon jakson katsoin yhdessä lasten kanssa ja voi räkä sitä kidutusta. Se Shania Twain -pätkä oli kaikista pahin. Aivan toivoton yritys.

Vierailija
24/26 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en allekirjoita tuota enkä myöskään koe ihmistä persoonallisena jos hän levittelee kinttujaan laulaessaan/seisoessaan tai muljauttelee silmiään niin että saa jännittää meneekö silmämunat ympäri.

Se näyttää skitsofreeniseltä eikä lainkaan kauniilta, onneksi N.Tapio mainitsi siitä Stiinalle, mutta on sitä vieläkin jäljellä ja se vie kärjen (ja enemmänkin) siltä mahdolliselta lauluääneltä ja karismalta mitä hällä ehkä on.

Minä en halua tuntea myötähäpeää tai vaivautuneisuutta kun katselen esiintyvää hlöä.

Ap

Vierailija
25/26 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin kuin Lotta. Yhdyn täysin niihin, jotka kammoksuivat Lotan Shania esitystä. Siinä sitä vasta saikin tuntea myötähäpeää.

Vierailija
26/26 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti erittäin tod-näk. toinen heistä voittaa.

yäk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi