Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei osallistu koskaan kotitöihin!

Vierailija
26.03.2011 |

Minä pesen pyykkiä, laitan ruokaa ja siivoan että koko perheellä olisi hyvä olla mutta välillä tuntuu ettei mieheni arvosta kaikkea mitä teen. Mieheni käy kaupassa kotimatkalla ja haluaa että kirjoitan ostoslistan sen mukaan miten tavarat on meidän vakiokaupassa.

Mua ärsyttää tämä käytös ihan suunnattomasti ja olen yrittänyt puhua tilanteesta mutta tuloksetta! Mieheni äiti on aina ja tekee vieläkin ihan kaikkea mitä mieheni pyytää. Tuo jopa pikaruokaa jos sitä pyydetään vaikka väli on 160km.

Onko muilla samanlaisia ongelmia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etukäteen ennakointia ja seuraamista etenkin niille, jotka eivät vielä niitä lapsia ole vääntänyt vaikka toiveissa olisi.

Yhdessä asuessa pitäisi tulla selville, millainen toinen on...

Vierailija
2/2 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tekee lähes saman verran kotitöitä kuin minäkin. Kotona nuo taidot pitää oppia, jo lapsesta lähtien pitää opettaa esim. omien jälkien siivoaminen, muukin järjestely, siivoaminen, muut kotityöt. Meillä lapset sijaavat omat sänkynsä aamuisin sekä järjestelevät huoneensa kuntoon, vievät roskat, tyhjentävät taitojensa mukaan silloin tällöin tiskikonetta.

Ole sinä viisaampi ja opeta lapsesi tekemään kotitöitä, jospa se mieskin siinä huomaisi, että hänenkin pitäisi tehdä jotain. Vaikka eihän se helppo aikuista ihmistä ole opettaa ja en tiedä onko se vaimon tehtäväkään. Kyllä se omasta tahdosta pitää lähteä. Jos ehdotat vaikka, että hän tekisi jonkun muunkin kotityön kuin kaupassakäynnin, pääsisi itse valitsemaankin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi