Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään samanlaista miesmaku-ongelmaa??

Vierailija
26.03.2011 |

Varmaan kyllä on, tämä taitaa olla melko yleinenkin syndroomaa... :)

Olen akateeminen, pitkästi yli 35 v. "uusiosinkku" -nainen, jolla on lapset jo tehtynä. En siis etsi isää lapsille. Mutta mies ja elämänkumppani olisi kyllä oikein tervetullut pitkän yksinolon jälkeen!

Ongelmana vain on kahtiajakautunut miesmakuni. Eroottisessa mielessä minua viehättävät sellaiset karskit rekkamiestyypit, alfaurokset, jotka vievät eivätkä vikise. Tällaisen miestyypin kanssa saa usein upeaa seksiä ja höpöttely- ja vitsailutasollakin monesti synkkaa. Mutta sitten sellaiset ns. vakavammat elämänarvot eivät välttämättä kohtaa, mitä tulee vaikkapa poliittisiin mielipiteisiin, tasa-arvoon, elämäntapoihin, harrastuksiin jne.

No, vastapainoksi tulee tietysti sitten se usein akateeminen , henkevä mies, jonka kanssa saa nauttia pitkistä syvällisistä keskusteluista, yhteisistä harrastuksista ja kaikesta sellaisesta. Älyllisesti synkkaa oikein hyvin, mutta mitään suurta fyysistä intohimoa ei häntä kohtaan synny.

Tämä jälkimmäinen miestyyppi on tietysti monella tapaa järkevämpi valinta, mutta ei minun mielestäni pidä vähätellä loistavan seksinkään merkitystä... Varsinkaan kun satun olemaan aika voimakkaalla seksuaalivietillä varustettu.

Ihanteellista tietysti olisi, jos samassa miehessä yhdistyisi molemmat puolet ja varmaan tällaisiakin harvinaisuuksia on olemassa. En kuitenkaan usko, että Suomen kokoisessa maassa juurikaan kymmentä enempää!!! :) Ja taitavat olla aikalailla varattuja jo...

Olisi kiva kuulla muiden naisten pohdintoja, mitne olette samanlaisen "ongelman" ratkaisseet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ratkaissut sen siten, että päätin valita itselleni mieluisen seksikumppanin, sillä isää en lapsilleni kaipaa. Kavereita on sen verran paljon, että hyvät keskustelut voin käydä heidän kanssaan. Ja en myöskän tässä vaiheessa ole valmis uusperheeseen, joten pelkästään seurustelua, ja siinä seksillä on se iso merkitys.

Vierailija
2/7 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta se alfauros vie vieraittenkin naisten kanssa ajoittain ja kuten sinäkin olet huomannut: tyypille on vientiä eli naisia on tarjolla aina, jos haluaa. Ja ehdotteluja riittää. Mukaanhan ei tarvitsisi lähteä houkutteluista huolimatta, eli en väitä, että vika ei olisi miehessä.

Olen toistaiseksi katsellut, mutta en tiedä kuinka kauan viitsin. Siitä huolimatta, että tunnen tyypin tavat, tämä käy itsetunnolle. Syitä olla yhdessä: loistava seksi, yhteiset lapset, ne hyvät akateemiset keskustelut ja toisaalta se höpötelytasokin luistaa, myös taloudellinen tilanne on syy olla yhdessä.

Jos mies edes muistaisi käyttää kondomia, tämä olisi paremmin kestettävissä. Jos löydät unelmiesi miehen joskus, niin toivon sinulle tältä osin parempaa lopputulosta haaveesi toteutumiseen ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta sanoa kuin että valitse se, joka intuitiivisesti on kokonaisuutena paras (ja tarjolla), tai sitten päätä mikä ulottuvuus on sinulle parisuhteessa tärkein, ja kuka täyttää sen parhaiten. Ja tosiaan ne, jotka ovat kaikilta osin loistavia, heistä on kysyntää niin h*tisti että voivat pitää montaa naista (jos haluavat).

Vierailija
4/7 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- alfauros, vie eikä vikise ;)

- ei akateeminen, mutta käydään järkeviä henkeviä keskusteluja silti, sydämen sivistyneisyys on se tärkein asia

- harrastukset ja kiinnostukset on yhteisiä niiltä osin kuin tarpeellista edes

- plus minulla on kavereina noita akateemisia miehiä riittämiin, ei sytytä yhtään :)

Vierailija
5/7 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on duunari jonka kanssa usein puhutaan henkeviä ja syvällisiä, on mitä parhain isä ja osaa ottaa naisen karskisti :D aah ihanuutta!

Vierailija
6/7 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos haluat dynaamisen akateemisen miehen, niin suomalaisissa on vaikea löytää. Noin muuten sanoisin, välttele humanisteja ;)

Vierailija
7/7 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos älyllinen mies ei ole mielestäsi seksikäs niin ei sitä täydellistä löydy mistään sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi