Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytön poikaystävä uskovainen, kuinka suhtautua?

Vierailija
26.03.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin, että esim. vanhoillislestadiolainen ja helluntalainen ei välttämättä rupea seurustelemaan ei-uskovan kanssa.

Mikä on teidän perheenne / tyttärenne suhde uskontoon, kuulutteko kirkkoon, mutta ette ole uskonnollisia vai oletteko ihan ateisteja?

Voisit keskustella tyttäresi kanssa siitä, miten tuo poikaystävän uskonnollisuus ilmenee ja pohtia yhdessä, että onko olemassa jotakin ristiriitoja, joita se kenties voisi aiheuttaa. Kuulostele myös poikaa, mitä ja miten se puhuu uskonnosta.

Vierailija
2/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mieli avoimena tutustua poikaan. Kaikki on yksilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kavahtaisin jotain tiukkaa lahkolaisuutta mutta jos poika kulkisi perus ev.lut srk:n nuorisoilloissa niin hänen pisteensä vain nousisivat silmissäni.

Vierailija
4/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos jokin lahko kertoisin tytölle mielipiteeni ettei fundamentalismista yleensä seuraa hyvää.

Vierailija
5/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei aivopese lahkoon. Ei välttämättä harrasta brappuun menoa.

Vierailija
6/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne "tiukkapipoiset lahkolaiset" seurustele ei-uskovien kanssa, joten tuskinpa sellaisesta on kyse.

Vierailija
7/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehkä harrasteta esiaviollista seksiäkään sitten

Vierailija
8/8 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen "suvaitsevaiseksi"itseään kutsuva ateisti. Todella riippuu millainen tämä poika on. Uskovaisuus ei tee kenestäkään sen ihmeellisempää, ellei hänen sydämensä todella ole Jumalan mielen mukainen. Sellaisia ihmisiä ei tässä maailmassa liikaa ole. Itsekin olen aika kiivailevaa sorttia, onneksi Jumala on minua kohtaankin pitkämielinen, vielä.

Toivottavasti poika on siunaukseksi perheellenne!