Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

luokkakaveri kiristää rahaa lapseltani

Vierailija
26.03.2011 |

ja lapseni kantaa 5 euroisia salaa kouluun

t. alakoululaisen äiti

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat tietää eivätkä tee mitään..

Vierailija
2/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap / ei koskaan porvoossa asunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- en halua turpiini t. ap

parempi se onkin, että lapsi ottaa iskut.

(tai opettaja :D )

Vierailija
5/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lapsen vanhempiin yhteys. Luokkakavereiden vanhempien yhteystiedot sinulla kai on? Soittaisin heti nyt! Koitatte selvittää asian ja saada sen loppumaan, sitten tieto opettajalle, että pitää silmällä ja on tietoinen asiasta.

Jos asia ei selviä vanhempien kesken, sitten yhteys opettajaan, kuraattoriin, terveydenhoitajaan ja rehtoriin.

Vierailija
6/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain opettajalta soiton kotiin kun oli koulussa huomannut asian. Mentiin sitten koululle keskustelemaan asiasta lasten ja vanhempien sekä opettjan kanssa. Asiat selvis ja kaikki nyt hyvin.

Vierailija
8/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla asut????

Vierailija
9/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lapsen vanhempiin yhteys. Luokkakavereiden vanhempien yhteystiedot sinulla kai on? Soittaisin heti nyt! Koitatte selvittää asian ja saada sen loppumaan, sitten tieto opettajalle, että pitää silmällä ja on tietoinen asiasta.

Jos asia ei selviä vanhempien kesken, sitten yhteys opettajaan, kuraattoriin, terveydenhoitajaan ja rehtoriin.

Vierailija
10/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisin opettajalle heti.Itse sain opettajalta soiton kotiin kun oli koulussa huomannut asian. Mentiin sitten koululle keskustelemaan asiasta lasten ja vanhempien sekä opettjan kanssa. Asiat selvis ja kaikki nyt hyvin.

Vierailija
11/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat ja ilmoitat asiasi asiallisesti. Jos eivät suhtaudu asiallisesti, kerrot, että asia siirtyy koululle, ja poliisille. Etkä jatka sen enempää.

Vierailija
12/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se heidän vika? Ovatko he vastuussa oppilaista enemmän kuin vanhemmat? Näinhän poliisikin sanoo, että kasvatusvastuu siirretty vanhemmilta kouluille (vanhempien taholta siis).

Vierailija
13/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan vantaalla tämä teidän juttu tapahtuu, niin minäkin tirdän asiasta jotain... ... ...

Vierailija
14/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan vantaalla tämä teidän juttu tapahtuu, niin minäkin tirdän asiasta jotain... ... ...

Vierailija
15/15 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tää kiristäjä. Olen iloinen, että mulle kerrottiin asiasta. Koulu hoiti asian omalla tavallaan (siellä käytössä se Kiva koulu-juttu) ja me käsittelimme asian vielä kotona. Eipä kiristää poikani enää, palautti saamansa rahat myös. Toivon myös jatkossa, että mulle kerrotaan heti kiusaamisepäilyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan