luokkakaveri kiristää rahaa lapseltani
ja lapseni kantaa 5 euroisia salaa kouluun
t. alakoululaisen äiti
Kommentit (15)
t. ap / ei koskaan porvoossa asunut
- en halua turpiini t. ap
parempi se onkin, että lapsi ottaa iskut.
(tai opettaja :D )
Ehdottomasti lapsen vanhempiin yhteys. Luokkakavereiden vanhempien yhteystiedot sinulla kai on? Soittaisin heti nyt! Koitatte selvittää asian ja saada sen loppumaan, sitten tieto opettajalle, että pitää silmällä ja on tietoinen asiasta.
Jos asia ei selviä vanhempien kesken, sitten yhteys opettajaan, kuraattoriin, terveydenhoitajaan ja rehtoriin.
Itse sain opettajalta soiton kotiin kun oli koulussa huomannut asian. Mentiin sitten koululle keskustelemaan asiasta lasten ja vanhempien sekä opettjan kanssa. Asiat selvis ja kaikki nyt hyvin.
Ehdottomasti lapsen vanhempiin yhteys. Luokkakavereiden vanhempien yhteystiedot sinulla kai on? Soittaisin heti nyt! Koitatte selvittää asian ja saada sen loppumaan, sitten tieto opettajalle, että pitää silmällä ja on tietoinen asiasta.
Jos asia ei selviä vanhempien kesken, sitten yhteys opettajaan, kuraattoriin, terveydenhoitajaan ja rehtoriin.
soittaisin opettajalle heti.Itse sain opettajalta soiton kotiin kun oli koulussa huomannut asian. Mentiin sitten koululle keskustelemaan asiasta lasten ja vanhempien sekä opettjan kanssa. Asiat selvis ja kaikki nyt hyvin.
- en halua turpiini t. ap
Soitat ja ilmoitat asiasi asiallisesti. Jos eivät suhtaudu asiallisesti, kerrot, että asia siirtyy koululle, ja poliisille. Etkä jatka sen enempää.
Onko se heidän vika? Ovatko he vastuussa oppilaista enemmän kuin vanhemmat? Näinhän poliisikin sanoo, että kasvatusvastuu siirretty vanhemmilta kouluille (vanhempien taholta siis).
Jos tosiaan vantaalla tämä teidän juttu tapahtuu, niin minäkin tirdän asiasta jotain... ... ...
Jos tosiaan vantaalla tämä teidän juttu tapahtuu, niin minäkin tirdän asiasta jotain... ... ...
oli tää kiristäjä. Olen iloinen, että mulle kerrottiin asiasta. Koulu hoiti asian omalla tavallaan (siellä käytössä se Kiva koulu-juttu) ja me käsittelimme asian vielä kotona. Eipä kiristää poikani enää, palautti saamansa rahat myös. Toivon myös jatkossa, että mulle kerrotaan heti kiusaamisepäilyistä.
vanhemmat tietää eivätkä tee mitään..