Onko kenenkään muun mielestä rako etuhampaiden
välissä äärettömän ruma? Minä en ole koskaan tykännyt, melkein pahempi kuin hörökorvat.
Kommentit (21)
Itsellä hampaat eivät millään meinaa mahtua suuhun suorassa, vaikka hampaita on poistettu ja oiottu :(
Tullut nyt ihan vuoden sisään, ja paistaa hymyillessä. En pidä yhtään.
ihan sairaan ruma. Mulla oli aikanaan muttei enää.
Ja mm. Vanessa Paradise (Johnny Deppin eukko) on aivan hurmaava rakohammas!
lovea leuassa, ja mulla on sellainen. -ap-
on huippusöpö!
onnneksi molemmat tytötkin peri sen!
Ja mm. Vanessa Paradise (Johnny Deppin eukko) on aivan hurmaava rakohammas!
koska mun mielestä se näyttää hänelläkin rumalta, ei missään tapauksessa hurmaavalta.
leuassa, hänellä se on söpö, minulla sairaan ruma. -ap-
[/quote]
koska mun mielestä se näyttää hänelläkin rumalta, ei missään tapauksessa hurmaavalta.
[/quote]
välissä äärettömän ruma? Minä en ole koskaan tykännyt, melkein pahempi kuin hörökorvat.
Luulen että Madonna on tahallaan hankkinut sen, mun mielestä sen nuoruuden kuvissa rakoa ei ollut.
No, onhan se "persoonallinen".
Mun mielestä kaikki pieni "särö" hampaissa on viehättävää, oli se sit rako tai vinous :) Tietty huonot hampaat (reikäiset ja risat) eivät ole viehättävät mutta sellainen pieni persoona on hot! Mikän ei ole luotaantyöntävämäpää kuin sellainen ylivalkoinen jenkkihymy posliinikuorilla... Ok, olen outo :)
se ollut Madonnalla lapsesta asti
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTyZbwaUmQQopUZ8xT7NKkjTmiXqMAM…
Luulen että Madonna on tahallaan hankkinut sen, mun mielestä sen nuoruuden kuvissa rakoa ei ollut. No, onhan se "persoonallinen".
että joku muukin sanoi tämän saman, kun itse ajattelin heti ap:n viestin luettuani, että Vanessa Paradis on kerrassaan ihanan hurmaava rakohammas! :D
Se rako tekee hänet jotenkin persoonallisen näköiseksi, ja mahtavaa, ettei hän, vaikka rahaa varmasti olisi, ole mennyt korjauttamaan hampaitaan sellaisiksi tusinahampaiksi (mitä amerikkalaisjulkkiksilla yleensä on).
Rako hampaiden välissä voi näyttää todella hyvältä, mutta voi myös näyttää vähän veikeältäkin, riippuen ihmisen muista piirteistä tai ulkonäöstä.
Mutta itselläni ei ole tapana arvostella ihmisiä paremmiksi tai huonommiksi sen vuoksi miltä he näyttävät varsinkaan niiltä ominaisuuksiltaan, mihin ei periaatteessa pysty vaikuttamaan (silmät, hampaat, nenä, kasvojen muoto jne.). :)
ja itse olen inhonnut niitä. Jostakin systä miehet on tykänneet niistä. siis muutamat ex -poikaystävät sanoneet että ensimmäisenä ihastuin noihin söpöihin hampaisiin. en vieläkään ymmärrä minkä takia.
ja suloinen piirre kauneudessa, ihanampi kuin luomi lähellä huulia.
ja itse olen inhonnut niitä. Jostakin systä miehet on tykänneet niistä. siis muutamat ex -poikaystävät sanoneet että ensimmäisenä ihastuin noihin söpöihin hampaisiin. en vieläkään ymmärrä minkä takia.
mullakin on rako (ja lisäks vinohkot hampaat) ja oon itte myös inhonnu sitä! Joo se on jännä ku miehet kuitenki tykkää :D
on sekä rako etuhampaiden välissä että kuoppa leuassa. On söpön näköinen :).
:) Söpöltä näyttää nykyään.. omalla lapsella siis.