Ei juma kuka tällaisia käyttää? Huuto.netin vaatepaketti...
Ketä tällaisia käyttää ja missä tilaisuudessa? Ihana, että myyjä kuvannut vaatteet oikeen päällään. Aasialainen tyttö? Vaikka olen hoikka ja nuori, en voisi ikinä käyttää noin pieniä vaatteita mitenkään julkisesti.
http://www.huuto.net/kohteet/---hot-upea-kesavaatepaketti-xs_s---hmonly…
Kommentit (21)
kaikki ne itseään myyvät tyttö-ja naispolot Thaimaassa :/
Ehkä voisin vetäistä tuollaisia kuteita päälleni mieheni kanssa "leikkiessä". Ja jos olisin 30 kg hoikempi :D
Nuoret naiset/tytöt käyttää. Noi "mekothan" nyt tietysti pisti tämmösen "aikuisen" 25v. äiti-ihmisen silmään, mulle ne olisi tunikoita legginsien kanssa käytettäviksi. Mutta siis juu, en pukisi itse noita päälleni. Nuorena ja nättinä ehkä olisinkin.
toivo, enkä hyväksy, että jälkikasvuni laittaisi tuollaisia päälleen.
Oikeasti, huoran vaatteita.
osa noista on biletysvaatteita ihan selvästi. Baareissa näkee nuorilla noita mekkoja varsinkin.
Vaikka olen hoikka ja nuori, en voisi ikinä käyttää noin pieniä vaatteita mitenkään julkisesti.
Varmaan kivat liikavarpaat.
Toki biletysvaatteita, mutta millaisen kuvan itestään antaa.. Tuskin elämänsä rakkautta etsimässä, millainen mies ottaisi vakavasti noin pukeutuvan naisen? Ehkä pitäisi kysyä miehiltä?
Mut ei ihan mun makuun. Eikä mun kropalle =D
on tollainen superhoikka tyttö, joka käyttää just tollaisia toppeja je supertiukkoja housuja...
Mut ei todellakaan niitä "horo-mekkoja"!
Mikäs siinä, kun on suotu kroppa, jonka päällä tuollaiset rytkyt näyttävät hyvältä.
mutta en kyllä tollasia paidan pituisia mekkoja laittaisi päälle vaikka olisin kuinka timmissä kunnossa.
Mutta kyllähän noita näkee pienemmänkin kaupungin yöelämässä.
tursusi iloisesti ulos kengistä :D
Nykynuorisolla on varmasti vanhempana hirvittävästi jalkaongelmia, sen verran kamalia kenkiä monet käyttävät. Halpoja, huonolaatuisia ja huonosti jalkaan istuvia korkkareita hirmu koroilla ja vastaavia saappaita yms.
tosiaan eikö kukaan täällä olevistä äideistä käy enään ulkona? itse olen 23w 1v likan mamma ja en nähnyt noissa mitään erikoista... itselleni on kertynyt pientä "muotolihaa" joten eivät pukisi minua eivätkä tyyliäni mutta tuskin osasta vaatteita ruokakauassa käntiä varten ole käytetty :D
13-vuotias tyttäreni on hoikka, mutta yli 170 cm pitkä. Omat 5 vuoden takaiset vaatteeni ovat jääneet auttamattoman pieniksi. Nykyvaatteissa koko 38 on hänelle hyvä. Juuri ostin alesta hänelle tunikan kokoa L - ihan hullua! Munhan pitäisi olla kokoa L-XL. Nyt muka hoikka ja pitkä seiskaluokkalainen on kokoa L..hoh;-o!
13-vuotias tyttäreni on hoikka, mutta yli 170 cm pitkä. Omat 5 vuoden takaiset vaatteeni ovat jääneet auttamattoman pieniksi. Nykyvaatteissa koko 38 on hänelle hyvä. Juuri ostin alesta hänelle tunikan kokoa L - ihan hullua! Munhan pitäisi olla kokoa L-XL. Nyt muka hoikka ja pitkä seiskaluokkalainen on kokoa L..hoh;-o!
Ei kyllä kovin hoikka oo tyttäresi!
Mä olen 174cm ja kokoa S tai M riippuen vaatteesta, käytän vain sellaisten merkkien vaatteita joissa on tarpeeksi pitkät hiat ja lahkeet.
Niin, ja olen toki hoikka mutta en todellakaan laiha. Lihaa löytyy luiden ympäriltä.
Jotenkin ei nyt täsmää toi tyttäresi hoikkuus ja käyttää kuitenkin kokoa L..
tosiaan eikö kukaan täällä olevistä äideistä käy enään ulkona? itse olen 23w 1v likan mamma ja en nähnyt noissa mitään erikoista... itselleni on kertynyt pientä "muotolihaa" joten eivät pukisi minua eivätkä tyyliäni mutta tuskin osasta vaatteita ruokakauassa käntiä varten ole käytetty :D
Ja olen sun ikäisesi ja olen kyllä huomannut et tollasia "mekkoja" ja karseita korkkareita näkee yöelämässä paljon. Nuorten suosimissa yökerhoissa valehtelematta 70% tytöistä on pukeutunut ton tyylisiin vaatteisiin. Kamalimmalta näyttää kun hädintuskin pysyvät pystyssä ja sit yrittävät noilla 15cm korkkareilla ja minimekolla huojua menemään :-D
Hyhhyh, rumia on. Kyllähän niihin silmä on tottunut eikä jaksa enää kauhistella yökerhoissa tollasia, mutta en itse pistäisi koskaan tollasia päälleni. Housut oli ihan ok, mut noi mekot ja osa topeista aivan järkkyjä.
No, puhuttiin joskus poikaporukalla nykynuorten (tyttöjen) baaripukeutumisesta ja eipä sen keskustelun jälkeen ainakaan hävettänyt, että itse olen pidättäytynyt perus farkut-toppi-korkkarit-linjalla. :-)
Supermautonta