Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me&I -vaatteet on kauheita

Vierailija
25.03.2011 |

Mun mielestä ne ovat vaan rumia. Ja sitten vielä se "kotikutsu"-juttu. Voi hyvää päivää, vähän niinkuin Tupperwaret ennen vanhaan. Voisiko enää juntimmaksi touhu mennä?

Olen joutunut jo kaksille kutsuille osallistumaan, kun eräs mammatuttavani on pyytänyt, enkä ole raaskinut kieltäytyä. Sitten tulee aina se vaihe, kun on pakko ostaa jotain... Yritän ostaa jonkin mahdollisimman neutraalin rentun, joka sekin menee sit saman tien huutikseen myyntiin - ja joku ostaa sen aina käypään hintaan.

Metsolat ja Småfolk melkein yhtä kauheita, mutta niissä on yleensä myös nättejäkin vaatteita. Meandi on vaan se pahimmista pahin.

(Ja olen huomannut, että kyseistä merkkiä pukevat lapsilleen aina tietyntyyppiset mammat. Tunnistatte varmaan tämän mamma-tyypin...Arrgh.)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuppereilla ihan tänä vuonna.

Elää ja voi hyvin edelleen!

Vierailija
2/4 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut on kivoja, mutta ei raaski ostaa vaikka mieli tekis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, miten jotkut ottaa niin tosissaan näitä vaatejuttuja ym. Ihmisillä vaan on erilaisia makuja vaatteiden, ruoan, kirjojen, musiikin, ihan kaiken suhteen. Olen itse käynyt kutsuilla ja mielessäni kauhistellut monia niitä vaatteita, pitänyt aivan kamalina mutta muiden lapset, jotka olleet paikalla, ovat rakastaneet niitä ihan valtavasti (etenkin niitä mielestäni aivan kauheimpia...ilmeisesti olen tosi vanha ja aivan ulkona lasten mielipiteistä, olenkin yli 35v äiti) ja olen yleensä ostanut jotain neutraalimpaa. Ja niistä olen oikeasti pitänyt - velvollisuudesta en koskaan osta mitään - ei aikuiset tee niin. Kyllä raha-asioista (joihin siis kaikki pienimmätkin ostokset kuuluu) päätetään ihan itse. On aika surullista, jos ei kehtaa kieltäytyä kutsusta, ostaa väkisin jotain, jonka tietää joutuvansa myymään pois. Se on mielestäni omituista ja kertoo ihmisestä jotain - miksi kaveeraat sen ihmisen kanssa, pelkäätkö muuten menettäväsi hänet???

Muutenkaan en ymmärrä vaateongelmia tai merkkien tuijottelua. Ostan, mitä itse haluan merkistä riippumatta, lasten kasvaessa saavat toki itsekin olla mukana päättämässä jostain, ettei yli-ikäisen äidin mielipide liikaa jyrää...

Vierailija
4/4 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeissäni ap:n tavasta toimia, mennä kutsuille jonne ei haluaisi mennä, ja ostaa asioita joita ei halua - vain toisten mieliksi. Eihän siinä ole mitään järkeä. Mä ainakin katson kuvaston etukäteen netistä, ja jos en halua mitään, en mene kutsuille. Viimeksi katsoimme lapsen kanssa kuvaston kahdestaan läpi, ja lapsi suorastaan rakasti sieltä yhtä vaatetta, joka minustakin oli kiva. Kävin siis kutsuilla tilaamassa sen yhden vaatteen, samalla näin kavereita ja tutustuin uusiin ihmisiin. Ei mitään stressiä.

Ap hyvä, opettele sanomaan EI, niin elämäsi muuttuu paljon paremmaksi. :)