Miten tekisit tässä tilanteessa?
Takana kiireinen viikko ja liikuntakertoja on jäänyt väliin. Mies on poissa koko viikonlopun, joten viikonloppunakaan ei ole mahdollisuutta liikuntaan "omalla ajalla" ( kuntosali/lenkki tms) sillä lapsia ei voi jättää yksin kotiin.
Tänään saat omat työt siihen malliin että voit lähteä normaalia aikaisemmin ja mennä kuntosalille ennenkuin haet lapsen hoidosta sovittuna hakuajankohtana. Mikä vaihtoehto kuvaa toimintaasi parhaiten?
a) Tuollaista tilannetta ei koskaan tule, sillä liikut aina aamuisin miehen viedessä lapsen hoitoon
b) Menet salille ja haet lapsen sovitusti
c) Ei tulisi mieleenkään mennä lapsen hoitoajalla mihinkään vaap-ajan menoon. Liikut lapsen kanssa viikonloppuna ja kotona yksin
d) joku muu ratkaisu
Kommentit (29)
Eli menisin sinne salille ja lisäksi liikkuisin viikonloppuna lasten kanssa ja kotona. Jos olisin koko viikon yksin vastuussa lapsista ja kodista, niin kyllä sitä nyt yhden salikäynnin verran voi itseään hemmotella. Ilman liikuntaa nimittäin hajoaa pää ja se ei ole perheellekään hyväksi.
eli mieluummin minä-minä-minä ja pakaranpiennennystreeni kuin olla lasten kanssa. Veisin lapsen mummolaan koko viikonlopuksi ja kuntoilisin vähän varastoonkin.
Kaikilla ei ole sitä mummolaa lähellä, tai isovanhemmat eivät syystä tai toisesta pysty tai halua hoitaa.
Mutta kun sinä voit tuupata lapsesi mummmolle milloin vaan, niin pitäähän toki muiden luopua kaikesta omasta ajastaan.
t. kokemusta on
koska meillä lapset on muutenkin lyhyen päivän hoidossa minun ja miehen erilaisten vuorojen takia. Jos pääsisin aikaisemmin töistä niin lapset oli päiväunilla joten en voisi heitä hakea.
Jos lapset joutuisi olemaan liikunnan takia tarhassa yli neljään niin sitten c
B:hen päädyin eli menin sinne salille vaikka se vähän huonon omantunnon aiheuttikin
lapsen hoitopaikan hoitoajaton sovittu ja kyseisestä ajasta maksettu. kuhas salilla ei olla niin, että lapsi haetaan myöhässä. ei se lapsi siitä sen enempää kärsi, onko äiti töissä vai kuntosalilla.
B:hen päädyin eli menin sinne salille vaikka se vähän huonon omantunnon aiheuttikin
voin sanoa, että ihan suotta. Jos olisit luvannut tulla aiemmin, mitä et luvannut, silloin olisi kannattanut potea huonoa omaatuntoa.
Ihan hyvällä omalla tunnolla, jos siis haen lapsen ajoissa. On lapsenkin etu, että äiti pysyy kunnossa ja jaksaa paremmin!
t. edellinen, jolla tuli kirjoitusvirhe ;)
=)