Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, Lapsi menossa yökylään, meillä yksi ke-to yönä oksentanut?

Vierailija
25.03.2011 |

Eli minulla oli ke-to välisenä yönä 3h kestänyt ripuli ja yksi oksennuskerta. Kellään muulla perheessä ei ole ollut vatsatautiin viittavia oireita. Tyttö olisi menossa kaverilleen yökylään, päästäisitkö?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai siis päästäisin.

Vierailija
2/10 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten luulisin, että tytölläsi olisi jo oireita jos olisi saanut pöpön.

Sinuna kuitenkin kysyisin isäntäväen mielipidettä. Jos heillä on esim. jokin tärkeä meno viikonloppuna, ei ole kiva ottaa riskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vauva oksensi ke-to ja esikoinen sitten vasta la-iltana, mies la-yöllä ja minä su-iltana. Aika pitkä itämisaika näyttäisi olevan tällä pöpöllä-

Vierailija
4/10 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaanottava perhe on tietoinen asiasta ja se olisi heille ok.

Vierailija
5/10 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itse olen meinaan niin hysteerinen tuon taudin suhteen, että siksi kysyn "normaalisti" siihen suhtautuvien mielipidettä. Mieheni mielestä voisi mennä, itse olen vastaan. Perheen äidin jonka luo on menossa se kävisi. Inhottaa vain jos sitten alkaakin tauti yöllä ja menee vieraiden siivottaviksi :(

Vierailija
6/10 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi yönä.

Vierailija
7/10 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä haluaisi meille vastaavaa vierasta.

Vierailija
8/10 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voisi mennä. Ja voisi varmaan meillekin tulla kaveri vastaavassa tilanteessa. Näistä olisi kitenkin kiva tietää aina etukäteen. Puhelin käteen, soittamaan ja sopimaan.

Vierailija
9/10 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itämisaika 1-3 vrk eli lapsesi voi olla viruksen kantaja. Mieti itse!

Vierailija
10/10 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheestä joku kylässä ottaisin todella ison herneen nenääni. Saisi kyllä vanhemmat kuulla kunniansa. Se tauti muuten itää kolmekin vrk riippuen viruksesta että voi ensi yönä sit oksentaa jo. Meillä olis just mahatauti pe oksensi eka lapsi, toinen yrjös su-ma yönä ja minä siitä 3pvän päästä. Ei todellakaan kukaan meistä käyny kyläilemässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan