Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^Valmiiksi lapsettomien kesäkuu^

03.06.2008 |

Onko pinossamme enää ketään hengissä?? :) Joko Jennun elämään aurinko paistaa? Miten esim. Mimskelin raskaus ja Nellen yritys?

Omalta osaltani voin kertoa että eilen olin naistenpolilla ja siellä oli 2 cm kokoinen follikkeli ja ovulaatio juuri tapahtumassa. Ihmettelinkin kun mahaa koski ja tissit oli turvonnu... Lääkäri määräsi sekstailua ja raskaustestin parin viikon päähän ja jos ei tärppää niin verikokeet ja Clomihexalia. Jippii joka tapauksessa, tänä kesänä tärppää! :)

Niin toivottavasti meillä kaikilla!

T. Ainokki

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava follikkeli Ainokilla, toivottavasti siittiöt löytää tiensä perille ja alkio kiinnittyy tukevasti juuri oikeaan paikkaan! Kovasti tärppionnea!!!

Mulla ei ole yritys edennyt mihinkään, mies pitää edelleen tiukasti kiinni joulukuusta. Mutta eihän siihen oo enää ku puoli vuotta.

Kierto alkanut taas venyä miten sattuu, nyt syön Teroja, että edes joskus vuotais...

Hyvä ystävä ilmoitti viikonloppuna, että on raskaana. En edes tiennyt, että ne vielä yrittää, vaikka kovasti vauvakuumeinen on hänkin ollut. Ensimmäisestä kierrosta tärppäs... Oon toki onnellinen heidän puolestaan, mutta silti kateutta havaittavissa, miksi joillain onnistuu niin helposti!

Vierailija
2/18 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs tänne. Kierto lopuillaan, mutta silti ovistesti näyttäny plussa jo kahtena päivänä..sitä täällä ihmetellään.. ?:| En kyllä kovinkaan usko,että se meikäläisellä kertos mistään iloisesta asiasta.

Joo, ja täällä taas vaihteeks oltu pahalla päällä aamusta asti.. liekkö se täti sittenkin tekee tuloaan..ompahan sitten taas kaikki päin PEETÄ!!! V******* ku mieskään ei tajua ikinä mitään..vaikka kymmenen kertaa oot kertonu mistä nämä mielialavaihtelut johtuu niin silti saat STNA joka kerta olla vääntämässä kättä siitäkin!! Aina luulee,että vika on hänessä!!! Voi,että mua kypsyttää taas niin ettei mitään järkee.. Tuntuu etten pääsee millään eroon tästä huonosta fiiliksestä, eikä mulla oo ees mitään selkeetä syytä olla tällanen mutta en vaan voi sille mitään.. Hirveitä mielitekojakin on.. karkkia, suklaata, jätskiä.. ja sitten taas veetuttaa ko syöt niitä, onneks en oo pahasti sortunu.. Kummallista,että heti aamusta on nyt pitäny joka kerta napata joku karkki suuhun, ei oo kyllä yhtään mun tapasta ees pms-päivinä..Hyi Minua! JA LISÄKSI.. mulla on aivan älytön turvotus päällä, ollu siitä puolesta välistä lähtien.. tuntuu että tulis röyhyjä muttei sitten kuitenkaan tuu ja välillä pientä närästyksen tunnetta.. Eli eipä tänne juuri muuta. En vaan tosiaan tajua tuota ovistestiä ollenkaan+ sitä järkyttävää "limantuloa" mikä meikäläisellä on ollu oikeasta puolesta välistä lähtien tähän päivään ja kierto tekee loppuaan?? Huh huh.. :_|

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksikähän nuo hymiötkään ei toiminu tuossa viestissä...aargh..tämän koneenki kanssa on aina pientä taistelua.. >: /

Vierailija
4/18 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitten plussattiin eilen illalla! :x Tosi sekavat on kyllä fiilikset.. Ajattelin,että nyt soitan ihan vartavasten neuvolaan ja pyydän jotain avuja siihen, jotta tämä pikkunen nyt pysys vaan matkassa mukana loppuun asti..

Vierailija
5/18 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun mukaan porukkaanne:)

Eli pco todettiin vuosi sitten vuosi toisen lapsen yrittämisen jälkeen. Ensimmäinen sai alkunsa nopeasti ja luomuna 05. Nyt sitten toista odoteltu yli kaksi vuotta ja välissä ollut ainakin yksi kohdunulkoinen raskaus (toista epäilen mutten tajunnut käydä lääkärissä koska ajattelin kierron vain olevan pcomainen) Diformiinia olen syönyt vuoden ja clomeja tämän vuoden puolella kahdesti.

Nyt siis pääsiäisen tienoilla oli kohdunulkoinen ja kävin eilen lapsettomussklinikalla juttelemassa jatkoista.

Syksyllä tehdään vatsaontelon kautta tähystys kohtuun ja katsellaan onko kohtu, munasarjat ym. kunnossa. Etsitään vähän syytä tuohon kohdunulkoiseen. Onko kenelläkään kokemuksia tästä?

Mutta ultrassa näkyi oikein iso ja hyvä follikkeli ja lääkäri epäili että viikonloppuna olisi ovulaatio tuloillaan:) Toivottavasti osuu viikonlopulle koska mies on viikot reissussa. Mutta senkin ilouutisen lääkäri latisti kun totesi että se on vasemmalla puolella eli siellä missä kohdunulkoinen oli.Eli toivotaan ettei taas jää jonnekin "jumiin" jos ylipäänsä edes nappaa.

On tää yhtä tuskailua ja odottamista taas. Onneksi on tuo pieni iso tyttö jo olemassa muuten olisin vielä enemmän hajalla. Sympatiat täysin niiden puolella ketkä yrittävät ensimmäistä.

Aurinkoista mieltä kaikille!

Vierailija
6/18 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Falabell! Toivottavasti munasolu pääsee turvallisesti kohtuun saakka!

Varovaiset onnittelut Jennulle! Sulla on ollut niin paljon vastoinkäymisiä viime aikoina, että taitaa tuo plussa pelottaakin. Toivottavasti masussa on kaikki niin kuin pitääkin ja saatte jotain vauvaliimaa lääkäriltä!

Miten Ainokilla? Onko ollut mitään erikoisempia oireita? Kovasti tsemppiä seuraavaan viikkoon, odottavan aika on pitkä! Miten muuten sait kierrot tasoitettua ja oviksen tapahtumaan, teillähän ei vielä mitään varsinaisia lääkkeitä ole ollut käytössä?

Mulla on kolme päivää viimeisestä Terolutista, eikä mitään tapahdu... Alkaa pelottaan, että entä jos mulla onkin jotain vielä pahemmin vialla, ku pelkkä ovuloimattomuus, silloihan vuodon pitäis tulla teroilla (onhan tässä toki vielä aikaa, mutta...).

Vierailija
7/18 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, enpä kerenny kun muutaman tabletin ottaa niin "menkat" alko..(luget mulle siis määrättiin avuksi tukemaan raskautta) tänä aamuna kun kävin vessassa niin vuosin oikein lorahtamalla sinne pönttöön ja sitten soitin saikkuun ja lääkäri totes,että KM ja itsestään tyhjentyny (mikä tosin on ihmeellistä kun vuosin vaan tänä aamuna sen puolisen tuntia reilummin ja nyt on enää pelkkä menkkavuoto, että pärjää siteelläkin). Meinas ruveta v******** ku se lekuri oli joku vanha jullikka, jonka mielestä keskenmenoja ei sais surra (luonto kuulemma hoitaa huonot yksilöt pois) ja kehtas sanoa sen ihan suoraan luettuaan aikasemmat km-tapaukseni potilastiedoista!!!! Ja kyllähän minä suutuin, en ees kehtaa sanoa miten pahasti hällekkin kiukkusin siellä.. sen verran voin, että kyllä sillon ääntä lähti!! ;((( >: /

Vierailija
8/18 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että pinomme on kasvanut Falabellilla ja aktivoitunut mutta harmi toisaalta että hieman surullisissa merkeissä.

Toivottavasti Falabellin raskaus alkaa ja oikeaan kohtaan :) Pääsittekö yrittämään ajoissa ja joko tilanne on muuten edennyt?

Voih Jennua! Hyvä että moinen käpy sai kuulla kunniansa. Miten ihmeessä voi lugetkin noin pettää? Saitko vastaisuuden varalle jotain uusia hoitoja? Ja toki kovasti rutistuksia keskenmenon takia, olet ajatuksissa!

Nelle, Teroluteilla vuoto on joillakin kuulemma tullu yli viikonkin päästä kuurin lopusta, mullakin joskus menny sen viikon verran ainakin. Tuliko sulla pillerityhjennys aina heti kuurin loputtua? Nimittäin meikäläisellä meni siinäkin aina taukoviikon loppuun asti ennen kuin vuoto tuli ja havaitsin et terojen jälkeen oli aika samanlainen väli. Ja kiitos kysymästä, ihmettelen itekin näitä yhtäkkiä tulleita oviksia. En keksi muuta syytä kun lähes normaalin painon (nyt oon 77 kg ja 170 cm kun 73 kg ois jo normaalipaino). Jotain etikoita ja kahvilakkoja oon välillä yrittäny, mut en usko et oisivat oviksen takana.

Oireita alko jo olla koko männäviikon ja menkathan sieltä tänään putkahti :( Että ens viikolla sitte ois eessä hirvee pakki verikokeita ja vihdoin Clomit! :)

Raportoimisiin! On muuten ainaki täällä idässä mahtavat kesäkelit, menkkojen ansiosta saa ainakin ottaa nyt terassisidun sentään... 8)

Vierailija
9/18 |
15.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti jälleen voimia Jennulle! Onko teillä tulossa lääkärille aikaa toistuvien keskenmenojen selvittelyihin? Toivottavasti saavat selville mistä tuo johtuu ja löytävät oikean hoidon. Ja uskomatonta käytöstä lääkäriltä!

Harmi, ettei Ainokilla tärpännyt, toivottavasti clomit tuovat avun!

Menkat alkoivat neljäntenä päivänä viimeisestä terosta, joten ihan turhaan panikoin. Pillereiden jälkeen aikoivat aina toisena taukopäivänä. Nyt pitäis miettiä söisinkö teroja säännöllisesti kp 15-24 vai katsoisinko mihin omasta kropasta on... Ku tuskin tuo terojen säännöllinen syönti mitenkään vaikuttaa joulukuiseen ovulaatioon.

Vierailija
10/18 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jennu, parempaa oloa sinulle! Lääkäreiden pitäisi kyllä käydä jatkokoulutukset empatian ja oikeiden sanojen valintaa varten.

Kirjoitin toissapäivänä kuulumisia mutta kone jumi enkä jaksanut enää aloittaa uudestaan

Viestissä kirjoitin: En osta raksaustestiä en, koska petyn kuitenkin taas. Kuukautiset 4 päivää myöhässä, jos pcolainen niin voi sanoa.

No tein sen raskaustestin kuitenkin ja plussaa näytti. Kyllä sen tiesin koska pahaolo alkoi viikonloppuna jylläämään (melko pian) ja kehon tuntemukset oli sitä luokkaa muutenkin (on se jännä miten sitä on oppinut kehoansa lukemaan tässä reilun kahden vuoden aikana:)

Jalat maassa täytyy kuitenkin pitää. Sain ultran vasta kahden viikon päähän eli tuskissani odottelen onko tällä kertaa oikeassa paikassa. Ja kauhulla tulkitsen kaikkia tuntemuksia että jos tuo meinaakin kohdunulkoista tai keskenmenoa.

Tämä oli kyllä niin yllättävää että hui. Uni ei meinaa illalla tulla mutta ei sekään ole oikein ettei voi kunnolla iloita kun ei tiedä mitä tuleman pitää.

Mutta katsellaan ja odotellaan toivoa täynnä:)

Vierailija
11/18 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta, toivottavasti alkio on löytänyt tiensä oikeaan paikkaan! Varmasti pitkä aika tuo kaksi viikkoa odottaa ultraa...

Täällä kp 15, eikä mitään ovulaation merkkejä. Mietinkin, että pitäiskö aloittaa nyt Terot vai katsoa ensin, josko sieltä sittenkin menkat tulis ajoissa.

Vierailija
12/18 |
02.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on lähtenyt raskaus käyntiin?

Mitenkäs Nellen kierto puolestaan? Toi on kyllä hankala päättää toi Terolutin ajankohta, tutulta kuulostaa tuo halu testata oman kropan toimintaa... Saahan Terolutilla ainakin joka tapauksessa kierron sit poikki jos ns. "mitään" ei tapahtunutkaan... Jo ehkäisyn aikana tuntui jännältä ajatukselta tietää oma tilanne.

(.) Alkukierron verikokeet paljasti et sokerit on ok, samoin LH ja FSH sinänsä. LH/FSH-suhde on kumminkin sekaisin eli ei se PCO laihdutuksesta huolimatta mihinkään ollu kadonnu vaikka jo toiveikkaalta tuntuikin. Ja nyt oli eka clomiovis ma-ti ja näiden voimakkaiden kipujen, limojen ja kohdunkaula-"avannon" koettuani oon kyl melko varma et ne mun luomutuntemukset ei ollu ovista nähnykään! Ja seksiä on tässä huushollissa harrastettu vuoden tarpeiksi. Nyt on eka virallinen piinailu alkanut! :)

Hyvää loppuviikkoa kesälaitumille, tulkaahan kertomaan uusimpia nippailuja!

Vierailija
13/18 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tännepäin ei juuri ihmeitä kuulu, siksipä en oikeestaan oo viittinä ees kirjottaa. Tutkimuksissa ollaan edetty nyt sen verran,että kävin kilpirauhaskokeissa ( normaalit), vaikkakin mulla on se vajaatoiminta ollut jo monta vuotta. Varsinaiset tutkimukset alkavat tuossa syssymällä sitten, kunhan taloudellinen tilanne pikkusen kohenee :) Nuista keskenmenoista ei kukaan lääkäri ole osannut mitään sanoa, aina vaan silmien pyörittelyä.. ihan ku olisin ensimmäinen ja viimenen km-potilas! X-( .

Hyvää kesää kaikille !

Vierailija
14/18 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Falabellilla raskaus on sujunut? Onko sulla jo ultra ollut?

Entäs Ainokilla, vielä taitaa piinapäivät jatkua?

Hyvä, että pääset JennuMamu syksyllä tutkimuksiin, toivottavasti löytyy jotain, joka on helppo hoitaa!

Mulla on menossa kp 28, ei mitään toivetakaan tädistä. Ei kyllä ollut ovisoireitakaan, joten tuskin luomuna edes tulee. Odotan kuitenkin vielä viikon ja sitten syön taas Terot. Ja mies haluaa edelleen käyttää kumia, ihme tyyppi, näillä munasarjoilla ei mitään ehkäisyä tarvittais, varsinkin kun talvella joka tapauksessa yritys aloitetaan (toivottavasti).

Vierailija
15/18 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ehkä hyvä et on kaikilla hiljaista, osataanpahan olla myös roikkumatta vauvasivuilla koko ajan ;) Mun mies kysyy aina et haluunko mä välillä koneelle vauvoittelemaan... :)

Jennulle jaksamista, sulla on ollu sikahuono tuuri lääkäreiden suhteen! Hienoa, jos kilppari on pysyny/saatu normaaliksi.

Nelle, ymmärrän ton ehkäisyn turhuuden. Mut ehkä noita miehiä jotenki pelottaa se isyys, ja tuntuu iskostuneen aika monelle ne seksivalistuksen varoitukset että se pentu muuten putkahtaa välittömästi kun kumi unohtuu. Ehkä sun mies tarvii jotenkin henkisesti varautumiseen aikaa. Mun mies ainakin tarvitsi, vaikka olikin jo vuosia ennen mua halunnut perhettä. Pitkään hän huolehti mun pillereiden ottamisista tarkkaan mut sit ihan yhtäkkiä hän tokas että jos lopettasit ne ja sit lopetettiinki ihan kesken liuskan. Kyllä teillekin se päivä varmasti ennemmin tai myöhemmin koittaa!

(.) Piinailu tosiaan jatkuu. 6-7 DPO oli tuntuvinaan kohdussa kaikenlaista ja sittemmin on rauhottunu. Paleltaa koko aika. Pari (nega-) ovistestiä oon sortunu tekeen mut oikeestaan en oo hirveesti uskaltanu ajatella mitään. Testiä en tee ennenku ens viikon lopulla. Menkat pitäis tulla ens keskiviikkoon mennessä. On aika harmaa olo, en uskalla haaveilla mitään. :I

Vierailija
16/18 |
11.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, syssyllä sitä sitten olis tarkotus lähtee selvittelemään näitä hommia. Toivottavasti tosiaan olis joku pikku juttu, joka ei paljon vaatisi nimittäin tämä jatkuva pettyminen ja odottaminen on vaatinut jo ihan riittävästä yheltä/kahelta ihmiseltä ettei tätä sois kellekkään.. :( .

ON: Täällä on loppukierto myös menneillään, menkkoja ootellessa siis.

Vierailija
17/18 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennu: oon ainakin kuullut että monesti toivottomankin tuntuisiin keskenmenoputkiin voi löytyä selitys esim. jostain veren vasta-aineista tai hyytymistekijöistä. Toivottavasti rentoudut kunnolla vielä nyt kun kesääkin on jäljellä.. Ootko tässä kierrossa yrittäny raskautta? joko on kierto vaihtunu uuteen?

(.): kp 30 jo menossa ja 12-13 DPO (en oikein tiedä oliko ovis ma vai ti sillä viikolla). Testaamishalua ei nyt tosipaikan tullen tahdo löytyä millään. Tuntuis niin musertavalta se nega. Pelkään että taas käy niin että tulee nega eikä edes menkat ala itsekseen. Kipuja on töissä nostellessa ja palelua ja kuumia aaltoja. Oireet ovat kerrankin aitoja ja todellisia, mutten jaksa uskoa niihin.

Onneks on mahtava aurinkosää pihalla! 8)

Vierailija
18/18 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ainokilla uutisia?

Itse aloitin Terolutit keskiviikkona eli kp 35, ku mitään ei kuulunut. Eilen sitten alkoikin menkat, vaikka kolme teroa olin ottanut, viimeisimmän aamulla. Oonkohan mä sit ovuloinut, ku menkat tulikin keltarauhashormonin lävitse?

Miehellä alkaa iskeen rimakauhu vauvanteosta, alkanut nyt puhumaan, että entäs jos parin vuoden päästä... Mutta ku en suutukaan sille ja naureskelen vaan, että tätä lykkäämistä mä oon koko ajan odottanutkin, vaihtaa taas mieltään. Eli että kyllä kai me jouluna voitais jo kokeilla. Ota tuosta nyt selvää, ku eipä taida raukka itsekään oikein tietää ajatuksiaan. Onneksi on vielä joulukuuhun saakka aikaa kypsytellä asiaa (eli ei siis enää juuri mitään...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme