Koin eilen ilmestyksen - tulin vielä sanomaan moikat ja kertomaan viestin.
Tämä palsta on pahan otteessa, hyvän on lähdettävä toisaalle. Älä pelkää, maailmanlopun pelottelijat eivät edusta hyvää. Elä elämäsi murehtimatta huomista, mutta niin, että voit olla ylpeä itsestäsi illalla. Pyri aina parempaan toisten palvelemisessa. Tässä viesti av-lle.
Eilen en vielä uskonut mihinkään suurempaan voimaan. Nyt uskon, olen onnellinen!
Hei kaikille, toivon, että moni uskoo viestin joka minulle lähetettiin ja toimii sen mukaan.
Kommentit (8)
Tämä palsta on pahan otteessa, hyvän on lähdettävä toisaalle. Älä pelkää, maailmanlopun pelottelijat eivät edusta hyvää. Elä elämäsi murehtimatta huomista, mutta niin, että voit olla ylpeä itsestäsi illalla. Pyri aina parempaan toisten palvelemisessa. Tässä viesti av-lle.Eilen en vielä uskonut mihinkään suurempaan voimaan. Nyt uskon, olen onnellinen!
Hei kaikille, toivon, että moni uskoo viestin joka minulle lähetettiin ja toimii sen mukaan.
Hihhuli huu!
Oli viestisi sitten lähtöisin "tuolta jostakin" tai oman pääsi pähkäilyn tulosta, samaa mieltä olen kanssasi, kaikkea hyvää :)
näkee kuka tätä palstaa johtaa. Ja nuo parat eivät edes itse ymmärrä sitä :(
Voimia hoitoon, tuottakoon se tulosta!
Se ihmetyttää, että miksi nämä pilkkaajat ovat edes avanneet ketjua, kun eivät näemmä ole ollenkaan kiinnostuneita.
Se ihmetyttää, että miksi nämä pilkkaajat ovat edes avanneet ketjua, kun eivät näemmä ole ollenkaan kiinnostuneita.
se katsoa millainen hihhuli täällä kertoo sekoiluistaan. So what?
tuollaisia toivoa lupaavia eivätkä esim. käske tehdä terrori-iskuja minnekään. Onnea valitsemallesi tielle.