Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Alaksä olee"

Vierailija
25.03.2011 |

tuli 12v tyttären kännykkään viesti. Tytär näytti, kun ei tiedä mitä vastata. Mitä tuohon nyt vastata... 12v!!! Apua!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskalsi sentään ilmeisesti ite textata eikä laittanut kaveria asialle :)

Vierailija
2/11 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla jo kysyttiin noin, paitsi ei tietenkään tekstarilla. laitettiin kaveri asialle :) siihen voi vastata vaikka että en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla jo kysyttiin noin, paitsi ei tietenkään tekstarilla. laitettiin kaveri asialle :) siihen voi vastata vaikka että en.

mutta eihän nyt 12v voi "alkaa olee". Siis herrejee! ap

Vierailija
4/11 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän nyt 12v voi "alkaa olee". Siis herrejee! ap

Pidettiin vähän kädestä kiinni ja hengattiin yhdessä. Kaksi viikkoa se kesti. ;)

Vierailija
5/11 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei käytännössä tarkoittanut yhtään mitään:

Samalla luokalla oltiin ja kavereille kerrottiin että "ollaan". Ei kuitenkaan nähty koulun ulkopuolella eikä varsinkaan pidetty kädestä kiinni.

Sitten poika sanoi mulle varmaan viikon jälkeen että ei haluakaan enää olla kun haluaa harrastaa pesäpalloa :D

Vierailija
6/11 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan nähty koulun ulkopuolella eikä varsinkaan pidetty kädestä kiinni.

Vaan sillein vähän, salaa, ei pitämällä. Me kyllä nähtiin koulun ulkopuolella, muttei koskaan kahdestaan. Jotenkin "traagisesti" sekin päättyi, kuulin erosta kaveriltani. :D

Jostain se on aloitettava.

-5-

Vierailija
7/11 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy niitä ihmissuhdetaitoja joskus päästä opettelemaan. Toi 12v on ihan hyvä ikä alkaa olee, se on kuitenkin ihan viatonta ja koska tyttäresi näytti sinulle tuonkin viestin, niin tuskin hän sinulta edes haluaisi salata mitään muutakaan vaikken usko että mitään salattavaa olisikaan.

Nyt tietysti jos itse kiellät häntä, pilaat mahdollisesti sinun ja tyttäresi lämpimät välit..?

Vierailija
8/11 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 12v poika jota ei kyllä taida tytöt kiinnostaa vielä tippaakaan. Kaverinsa kaikki ihan samanlaisia, pelailevat pleikkaa ja rakentavat legoilla ja vieläkin touhuavat lumikasoissa tossa iässä. Ihan hyvä oikeastaan, mutta taitaa olla aika harvassa nykyaikana ton ikäset, jotka vielä leikkivät.

Vierailija
9/11 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten poika sanoi mulle varmaan viikon jälkeen että ei haluakaan enää olla kun haluaa harrastaa pesäpalloa :D

Mäkin aloin oleen ekan kerran n. 12-vuotiaana. Koulun diskossa istuttiin lähekkäin ja taidettiin vähän pussatakin. Arkena sitten lähetettiin viestejä toisillemme kaverin välityksellä n. kerran viikossa, sillä asuttiin eri puolilla kylää ja näin tän kaverin kerran viikossa harrastuksessa.

Se oli sitä 80-lukua :)

Vierailija
10/11 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tyttö ei halua alkaa olee, niin viestin pitäisi olla erittäin kivasti kuitenkin kirjoitettu, ettei poikapoloinen saa traumoja jo näin pienenä :D

Jos haluaa alkaa oleen, niin Apuwa :D, toivottavasti eivät ole sellaisia pissis-tyyppisiä, se näyttää äityvän nopeasti muuhunkin kuin kädessä pitämiseen.

Vierailija
11/11 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun kaveri "alkoi olee" 12-vuotiaana, homma meni aika nopeasti pettingin tasolle, 13-vuotiaana menetti neitsyyden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan