Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonet postitus-apua!

Vierailija
25.03.2011 |

En ole ennen myynyt huutonetissä mitään joten en oikein tiedä miten tää postitus kannattaa hoitaa. Osaatteko sanoa miten kannattaa postittaa yhdet housut? Mihin ne kannattaa pakata ja paljon postikulut suunnilleen maksaa? Siis pointti olisi että postitus olisi tietysti halvimman mahdollisen tavan mukaan. Vaikka toki ostaja maksaa postikulut. Kiitos jos joku osaa mua valaista tässä asiassa. Ja olen toki käynyt postin sivuilla, ajattelin kuitenkin luottaa av-mammoihin :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuisten vai lasten?

Ohuet vai toppahousut?

Paljonko painavat?

Vierailija
2/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse varmaan pakkaisin housut muovipussiin ja teippaisin tietysti kunnolla kiinni. Ja kannattaa koettaa pakata niin, että paketti mahtuisi postiluukusta sisään (kannattaa testata omalla postiluukulla/laatikolla). Silloin sen saa postitettua halvimmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankala arvioida mutta hyvällä tuurilla alle 5e jos saat tosiaan tarpeeksi litteästi pakattua. Ja riippuu tietysti millaiset housut kyseessä.

Vierailija
4/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai aikuisten ohuet / kevyet niin ne voi mahtua isoon kirjekuoreen alle 3 mm, silloin kannattaa ehdottomasti laittaa niin. Muuten maksikirje (1. tai 2.) lk tai sitten postipaketti, painosta riippuen.

Vierailija
5/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten housut ihan kevyet, taitavat painaa noin 300g :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi