käyttääkö joku Allegro-pesuainetta?
kerrotko kokemuksesi, onko se hyvää?
Onko sen jälkeen pyykki haissut tiskirätille tai kone ummehtuneelle ja homeelle?
harkitsen todella sen ostamista, kone haisee kaameelle ja pyykit kans jos ne unohtuu edes hetkeksi sinne kosteana.
Ja on kokeiltu sitruunahapot ja etikat, ei auta
Kommentit (7)
jotka käyttää. Ne sanovat että pyykki ei haise yhtään miltään. Ovat todella tyytyväisiä pesutulokseen ja sehän säästää konettakin.. Ei ole zeoliittia! Ja allergisille kuulema tosi tosi hyvää!
Sitä ennen käytin omon hajustamatonta. Ei se eroa mitenkään tästä omosta. Eikä mulla koskaan ole mikään haissut.
ja oikein tyytyväinen olin. Pyykit eikä möskään kone tuoksunut pahalle. Nyt siirrytty Omo Color sensitiveen ja ihan vastaavaa on. Syynä vaihtoon oli että Matkahuollon toimipiste siirtyi kauemmaksi
jo tosi monta vuotta ja tosi tyytyväinen olen siihen ollut! Meillä ei ainakaan ole pyykit ruvennu haisemaan, vaikka unohtuis hetkeksi koneeseen. Mä käytän senkin takia, että ei aina tartte olla ostamassa pyykinpesuainetta, mielestäni on kyllä halvempi. Siitä ei ole tullut kenellekään mitään allergisia oireita. Suosittelen kyllä lämpimästi!
alkuun pesin kaikki pyykit sillä, mutta nykyään valkoisia varten on nestemäinen aine. Ei pysyneet valkoiset valkoisina vaan alkoivat harmaantua (sitä valkosille tarkoitettua ainetta lisättiin ihan ohjeen mukaan)
Ei haise enää kone, eikä pyykit!
Jos teillä on käytössä paljon valkoisia vaatteita, kannattaa tilata extrapussi sitä pesuntehostaja-ainetta!
osta kaupasta Sertoa. Sillä pestessä pyykki on edelleen raikasta. Joku omo sensitive sisältää zeoliittia, ja ajan myötä pilaa pyykin ja pesukoneen.