Onko Espoossa hyvää ravintolaa?
Kommentit (9)
On minusta. Minkätyyppinen kelpais? Saako olla jotenkin etninen?
Minusta yksistään täällä Lepuskissa on monta hyvää ravintolaa.
syöny tosi hyvin, tosin siitä on aikaa. Mene koittamaan.
saa olla etninenkin, ei kyllä kuitenkaan mitään peruskebabosastoa kuitenkaan. Ja lapsille pitäisi myös maistua...
No en oikein tiedä, että mitä tuo, että lapsille pitäisi maistua sitten tarkoittaa, kun meillä lapsetkin syö intialaista, kiinalaista, kebabia ja ihan mitä vaan.
Niin, mutta itse tykkään Curry Palacesta, City Bamboosta ja itse en ole koskaan käynyt, mutta olen kuullut kehuja Retrosta. Itse tykkään myös Tapiolan kiinalaisesta (nimi ei tule nyt mieleen) ja sitten Escafesta, josta saa minusta paljon paremmat pastat kuin vaikka Corleonesta, jota kovasti Kampissa suitsutetaan.
tilasin hampurilaisen, enkä tilaa enään koskaan mitään kyseisestä paikasta. Täysin raaka jauhelihapihvi, vain ulkopuolelta oli hieman paistettu.
Sellossa on ihan jees ravintola, se mikä on siinä lastenvaatekauppojen luona ulko-ovien vieressä. En muista nimeä, mutta suosittelen.
Se on ihan jees. Granissa myös Moms on ihan hyvä, vaikkakin on Granissa eikä Espoossa mut ihan sama :)
riippuu mitä haluaa mutta listaisin ainakin:
carlito's sellon hotellin alakerrassa
curry palace selloa vastapäätä
tapiontori tapiolassa
kilim tapiolassa
Se on siinä rajoilla, onko se omalla rahalla käytävä paikka. Siellä on valkoiset pöytäliinat ja pienet, kauniit ja hyvät annokset. Ei ole mitenkään lapsiin suuntautunut ravintola, mutta jos lapsesi pitävät gourmet-ruuasta, niin miksei.
joten kiinnostaisi, jos joku tietää.