Jos olisit työtön, ottaisitko tämän työn?
- sijaitseen keskustassa, hyvät kulkuyhtydet.
- mukavat työkaverit, kiva ja joustava esimies.
- Asiakaspalvelua, ei myyntityötä.
- toivotaan kohtalaista kielitaitoa.
- alkupalkka 1550€ + bonukset. Saattaa nousta 1990€.
- hyvät työvälineet.
- työ ajoittain hyvin kiireistä.
Kommentit (27)
kun en kuulu siihen 36%:iin kantasuomalaisista työttömistä, jotka mieluummin jatkavat siipeilyä kuin tekevät työtä leipänsä eteen.
Prosenttiluku saattaa heittää puoleen tai toiseen nykyään, sillä tutkimus on pari vuotta vanha.
päivä/ilta
ma-pe vai myös viikonloppuisin jne
Toi olis paras työ mitä mulla on ikinä ollut.
Onks toi ihan kokopäivätyö?
Ihan tavanomaiselta toi palkka musta vaikuttaa, jos ton suurempia vaatimuksia ei ole.
sovittaessa.. ja jos niin haluaa voi tedä ylitöitäkin.
ap.
kun en kuulu siihen 36%:iin kantasuomalaisista työttömistä, jotka mieluummin jatkavat siipeilyä kuin tekevät työtä leipänsä eteen. Prosenttiluku saattaa heittää puoleen tai toiseen nykyään, sillä tutkimus on pari vuotta vanha.
Tottakai ottaisin melkein työn kuin työn. Ja tuo kuulostaa jopa ihan asialliselta.
tällä hetkellä olen myyjä ja palkkani bruttona 1300 e / kk
Tosin tulee tuosta kuvauksesta sellainen olo, että jätetäänkö tässä jotain kertomatta, tarvitaanko tietty koulutus, tiettyä kokemusta, onko alkupalkka tosiaan varmasti kiinteä, eikä urakkaan sidottu.
EIKÄ tosiaan mitään puhelinmyyntiä, niin ottaisin. Pienen varauksen kyllä jätän, sillä matalapalkka-alat joissa palkka sidottu bonuksiin tyyliin "saattaa nousta" hieman kyllä aina haiskahtaa, ikävä kyllä...
Eikä tarttis huolehtia että ansiosidonnaisen päivät käytetty ja kohta ei sais miehen tulojen vuoksi senttiäkään.
Mutta eipä taitais olla mahiksia mun olemattomalla tai väärällä kokemuksella. Saiskin tuon..ois monta huolta vähempi
A*
viimmeksi käteen 1600€. Ihan noilla ehdoilla. Mietin juuri että jaksaisinko lähteä tuonne töihin, olen ollut jo 3 vuotta ilman työtä.
Ei muita vaatimuksia kuin että oikea asenne ja kielitaitoa pitää olla (englanti ja ruotsi).
ap.
mistäs ne bonukset kertyy jos ei myynnistä. Jotain myynti/markkinointihommaa joka verhoiltu asiakaspalvelutyöksi. Jos ei tulosta, ovesta ulos.
Joo, minua ei ainakaan mihinkään myynniltä haiskahtavaan enää saa, pahimmassa tapauksessa joutuu täydelliseen kuseen tai koeajan jälkeen ainakin pihalle...ellei jo aiemmin.
vastataan asiakaspuheluihin ja opastetaan eteenpäin.
ap.
Kun tuossahan juuri lukee, että asiakspalvelutyötä, ei myyntiä!
Tuollainen olisi juuri mulle hyvä. Tykkään asiakaspalvelusta, mutta kaupassa joutuu aina yrittää myydä enemmän ja keksiä miten saadaan lisämyyntiä ja se ei niinkään mua innosta. Mun mielestä kun ihmisille pitäisi myydä ainoastaan sellaisia tavaroita joita tarvitsevat.
mutta minua ei otettais siihen työhön.
Nimim. ruma, huonosanainen ja hidasälyinen
Istutaan koko päivä työpöydän ääressä. Mun ruotsinkielentaito ei riittäis tohon, mutta muuten kuulostaa aika helpolta tavalta ansaita rahaa.
niin ne bonukset luultavasti sitten kuitenkin tulevat siitä myyntityöstä... Nehän joutuvat nykyään joka asiakkaalle jotain tyrkyttämään.
bonusten pakko kertyä jostain...lisämyynnistä. Jos menet vaikka matkapuhelinoperaattorille, tarjoat kaikille lisäpalveluita jne. lisämyyntiä.
se on enemmänkin kuin numerotiedustelua ja siinä välitetään myös ulkomaan puheluja oikeisiin paikkohin.
ap.
mutta jos uhkaisi tippua ansiosidonnaiselta pois, niin ehkä sitten