Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustuksia provoilijat!!!!

Vierailija
24.03.2011 |

Mitkä ovet teidän aloittamia provoja?

Tässä oma lempparini, jonka aloitin kun mietin millaiset rattaat hankkisin vauvalle.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1167570/ostoskarryis…

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi provoni on vielä pyörimässä, enkä halua lopettaa sitä liian aikaisin.

Vierailija
2/3 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä mulla on muutakin ajankulua kun provoilla täällä, eli käyn täällä vaan kun haluan johkin pikkujuttuun vastauksen / mielipiteen.

Joskus harvoin jos on tooosi tylsää / kipeä tms., saatan pidempään pyöriä.

No nyt just ollut vähän sellainen laiska masispäivä + lapset toipilaita.

Provona tulee mieleen siis minkä aloitin tuo "suomessa ei oo ollut oikeaa pressaa" (tosin ei se ihan täys provo oo sikäli että olihan Kekkonen karismaattinen kyllä).

Kerran laitoin jonkun provon liittyen näihin varmennuslaskutehtäviin, että en osaa laskea niitä jos tulee miinusmerkkinen vastaus.

(Kuten ennen välillä tulikin, mietin silloin että osaakohan av-mammat oikeesti laskea jos menee negatiiviseksi :). No kai ne ylläpidossa siksi rukkasi niin ettei enää tule mitään 2-5=-3 tehtäviä, jos porukka valitti ylläpitoon ettei noita voi laskea?! :)

Mutta monesti kun oon kysynyt ihan jotain tosi juttua niin sitä on epäilty provoksi. En tiedä oonko mä niin erikoinen sitten?

Nyt ei tuu muuta sellaista mieleen kuin yksi missä ongelma oli lapsenhoito synnytyksen aikaan, kun hoitajaksi lupautuneella oli mahdollisesti yksi este... ja siinä ketjussa mua haukuttiin kauheasti ja oli ikävää, ja kaikki luuli että on provo. (siis loppuraskaana hormoneissa ihminen vähän ylireagoi ja pähkii muutenkni ihme asioita, ja mua oikeesti harmitti silloin se palaute.)

Se siis jo useampi vuotta vanha ketju, ja ei ollut provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vaan pälkähtää mieleen näitä juttuja ja käyn sitten kirjoittamassa ne tänne.

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1358309/apua_ajamise…

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi