Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuuko naisen alapää aina lopullisesti alatiesynnytyksen takia?

Vierailija
24.03.2011 |

Vai olisiko mahdollista, että se palautuu ennalleen? Entä repeämät yms. Jääkö niistä aina pysyviä vaurioita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viivapillu edelleen. Tiukkuudestaan en tiedä, eipä ole valituksia tullut.

Vierailija
2/5 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai sen lääkäri aina huomaa, että onko synnyttänyt vaiko ei, mutta ei välttämättä itse ja muut niin selvästi. Mulla ei ainakaan jäänyt ekan synnytyksen välilihan leikkauksesta sellaisia jälkiä, joita edes kätilö olisi havainnut tokassa synnytyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista lasta odottaessa kun synnytyslääkäri teki sisätutkimusta kommenttina oli että "onpas tiukka". ;D Eka lapsi syntyi erittäin vaikean synnytyksen jälkeen, jossa leikattiin väliliha ja tuli pari repeämää. Lapsi siis oli isokokoinen ja juuttui kiinni hartioista eli takuulla paikat siinä touhussa venyttyi...

Vierailija
4/5 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ensimmäiseltä repeämät vähän jäi repsottamaan eli ei enää iho niin tasainen :)

Vierailija
5/5 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli 2. asteen repeämät välilihan suuntaan sekä eteenpäin ja myös siis sisällä. Ommeltiin kauan. En ole huomannut eroa aiempaan. Ainoastaan sellaisen merkittävän eron olen huomannut - ja tämän huomasin jo raskausaikana eikä synnytyksen jälkeen -, että siinä missä ennen sain orgasmin vain vibraattorilla, raskausaikana ja nykyään saan orgasmeja spontaanisti ilman mitään stimulaatiota! :O En tiedä, mistä johtuu, mutta kiva bonus. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi