Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi piilotatte facebookissa olessanne itsenne

Vierailija
24.03.2011 |

niin, ettette näy chatti-palkissa?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua chattailla

Vierailija
2/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näyn siellä niin lähes aina joku kirjoittelee jotain, en aina jaksa sitä, haluan vaan surffailla. Siksi piilotan joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta keskustella kenenkään kanssa juuri nyt. Tai koskaan.

Vierailija
4/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa välttämättä puhua joidenkin henkilöiden kanssa juuri sillä hetkellä.

Vierailija
5/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua chattailla

Itse olen alkanut poistaa kavereistani ne, jotka peittävät läsnäolonsa.

Vierailija
6/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla saattaa olla face auki vaikka päivän ja käyn siellä hätäseen sillointällöin eli ei ole aikaa jäädä chattailemaan jne.

Vierailija
7/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua chattailla

Jos tarkoituksesi ei ole chattailla, niin mitä ihmeen väliä sillä oikein on...

Vierailija
8/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua chattailla

Vierailija
9/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajaatte esim. seinän tai kuvat pois kaverilta? Miksi ylipäätään ottaa kaveriksi, jos informaatio on yksipuolista? Just yksi vanha luokkakaveri pyysi kaveriki. Ihmettelin vähän, kun ei oltu läheisiä, mutta olen aika vapaamielinen ja paljon FB-kavereita. Seuraavaksi huomasin, etten näe hänen tiedoistaan mitään sellaista, jota en näe jopa miehen tunnarilta. (mies ei ole kaveri) Ts. hän salaa kaiken toisilta, mutta silti pitää roikkua jossain kaverilistalla nuuskimassa toisten kuvia ja kirjoituksia. Poistin kavereista. Poistan kaikki sellaiset, jotka ovat "salanneet" jotain. En tarvi sellaisia kavereita. Se on joko tai.

Vierailija
10/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajaatte esim. seinän tai kuvat pois kaverilta? Miksi ylipäätään ottaa kaveriksi, jos informaatio on yksipuolista? Just yksi vanha luokkakaveri pyysi kaveriki. Ihmettelin vähän, kun ei oltu läheisiä, mutta olen aika vapaamielinen ja paljon FB-kavereita. Seuraavaksi huomasin, etten näe hänen tiedoistaan mitään sellaista, jota en näe jopa miehen tunnarilta. (mies ei ole kaveri) Ts. hän salaa kaiken toisilta, mutta silti pitää roikkua jossain kaverilistalla nuuskimassa toisten kuvia ja kirjoituksia. Poistin kavereista. Poistan kaikki sellaiset, jotka ovat "salanneet" jotain. En tarvi sellaisia kavereita. Se on joko tai.

Vierailija
11/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisään niin osa työkavereista tai sukulaisista alkaa joriseen jonninjoutavia, ei kiinnosta, haluan katsella mitä muille kuuluu.

Vierailija
12/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo chattijuttu menee yli hilseen... eritoten, jos ei ole edes tarkoitus chattailla

Vierailija
13/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinunlaisilta peitän seinän.

sisään niin osa työkavereista tai sukulaisista alkaa joriseen jonninjoutavia, ei kiinnosta, haluan katsella mitä muille kuuluu.

Vierailija
14/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

chattailla työaikana :)

Vierailija
15/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaa facebookailua

Vierailija
16/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä alkaa helposti mahdoton pommitus, jos erehtyy laittamaan itsensä vihreäksi. Minuun voi ottaa yhteyden meilillä tai FB:n viestitoiminnon kautta.

Vierailija
17/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan harmittais mua vaikken sun seiniäs näkiskään...=D

Itse en omaa seinääni piilottele mut en vain jaksa höpöttää tylsien työkavereiden kans enää vapaa-ajalla.

Vierailija
18/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin säälittävä, kun minua ei mahdottomasti pommiteta chattiviesteillä, vaikka tietääkseni en ole itseäni piilottanutkaan? :(

Vierailija
19/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

chattailen muilla tahoilla. Mesessa ja skypessa. Fb on mulle vain yllapitamaan kontakteja, ja yleista hopinaa seka paivityksia varten. Fb on todella kateva, mutta olen huomannut, etta chattia kayttaa eniten ne "jonninjoutavat" tuttavat, jotka roikkuvat siella koko paivan ja joilla ei ole muuta tekemista. Ja jotka hyokkaavat heti kimppuun, kun huomaavat jonkun olevan online. Jos jollain on tarkeaa asiaa, niin voi lahettaa viestin. Niille, joiden kanssa haluan chattailla olen saatavilla muissa viestimissa.

Vierailija
20/64 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valikoidulle joukolle näyn chatissa. Jos niillä on asiaa, niin kertokoot. Jos muilla on asiaa niin lähestykööt jotenkin muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi