Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa tyhmälle! Menen maikattavaksi hääaamuna, mutta mitä tarvitsen lisättäväksi pitkin päivää?

Vierailija
24.03.2011 |

Otanko laukkuun jonkun puuterin, huulikiiltoa vai mitä? Ja mistä ihmeestä tiedän mitä sävyä?

Koemeikkiä ei tehdä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitte siellä meikissä että laittaa sellaisen huulipunan/kiiillon sulle joka sopii siihen sun omaan

Vierailija
2/7 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin omaa huulipunaa just sen takia että sain sen mukaan laukkuun.

Puuteria ei kannata lisäillä, osta sellaista kasvopaperia jolla painelet rasvan pois. Sätkäpaperi ajaa saman asian ja on halvempaa :) eli itselläni oli laukussa vain huulipuna ja sätkäpaperi paketti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mielestäni meikistä huolehtiminen ei hänelle kuulu. Mulle meikkaaja sanoi että jos hikoiluttaa tms. niin paperilla vaan kevyesti painelet kosteuden pois, eihangata tai jäljestä tulee ruma. Väritön huulikiilto vaan laukkuun mukaan niin sitä on helppo lisätä ja se sopii kaikkien värien päälle. Näillä vinkeillä mä pärjäsin. Niin ja jos oot kova kyynelehtiin niin suosittelen vedenkestävää ripsaria niin ei tartte leviämisestä huolehtia.

Vierailija
4/7 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina otsa alkaa kiiltämään, vaikka muuten rutikuiva iho.

Vierailija
5/7 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pelkän paperin pitäisi riittää. Mulla toimi ainakin.

Vierailija
6/7 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huulipunaa mukaan sellaisessa pienessä nyytissä, josta piti siveltimellä lisäillä.

Koko päivänä en kuitenkaan varmaan edes vilkaissut peiliin :) Huulipunaa tuskin enää illalla oli ja naamakin on saattanut kiiltää. Vaikka olihan ne meikit tosi laadukkaat ja kestävät millä meikin teki, että ei niiden ihan kauheesti pitäis rapista.

Kuuma kesäpäivä hikisessä juhlasalissa saattaa kuitenkin olla eri asia kuin meidän maaliskuiset häät.

Vierailija
7/7 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meikkaajalle kannattaa ottaa oma ripsari mukaan, ettei käy niin että simät ärtyy meikkaajan ripsarista, ja saa olla itkusilmäinen morsian koko hääpäivän. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän