Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäero melkein 20 vuotta miehen kanssa, onko liika?

Vierailija
24.03.2011 |

Tuntu vaan vasta nyt että ehkä elän ilman oikea rakkautta

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää olisi itse 40 lähestyessä elää 60 v papan kanssa!

Vierailija
2/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 10v. ikäeroa, se ei ole vielä liikaa kun mies on nuorekas ja energinen tyyppi, mut 15v. ylöspäin ois jo aika paljon.. Oltais eletty aika eri vuosikymmenillä jos näin ois. Tosin ei sitä vois tietää jos oikein kolahtais :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme silti tyytyväisiä jo yli kymmenettä vuotta yhdessä.

Vierailija
4/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä vähän pelottaa, myös mitä muut ihmiset ajattelee meistä. Pelon takia mun rakkaus ei ole enää sama mitä oli alussa

Vierailija
5/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kumpi on vanhempi?

Mulle ois ok olla itseäni melkein 20v nuoremman miehen kanssa, mutta ei todellakaan 20v vanhemman. Ei edes 5v vanhemman sen puoleen...

Vierailija
6/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee insestifiilikset väkisin tai päinvastoin äiti-poika suhteet, aivan sama kummin, mielestäni joku mättää kun ikäeroa 20 v

Vierailija
7/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on mariseva eläkeläispapparainen. Ei kiitos!

Vierailija
8/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta

ap

Vierailija
9/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska rakkautta riittää nin muusta ei väliä.. me ollaan jo iällä molemmat. ;D

Vierailija
10/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias, mieheni olisi 54-vuotias. Muutama vuosi lisää ja mies olisi eläkeikää lähestyvä kun itse olisin vielä suht. nuori. Ei tod. meikäläiselle sopivaa.

Enkä kyllä ottaisi itseä paljon nuorempaakaan. No minua 20 vuotta nuorempi olisi vielä aivan lapsi, mutta 24-vuotiaskin olisi aivan liian nuori. '

Sanotaan että 5-6 vuotta suuntaan tai toiseen olisi sopivan rajoissa.

Vierailija
11/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä pari ihan onnellista paria joilla on 15-20 vuotta ikäeroa eikä sitä ikäeroa juurikaan edes heistä huomaa.

Mitäs sillä on väliä mitä muut ajattelee jos on onnellinen.

Itsestäni ei varmaan olisi suhteeseen niin paljon vanhemman miehen kanssa. Toisaalta jotkut miehet on tosi nuorekkaita vielä viiskymppisinä. Jotkut taas vanhoja kalkkiksia jo nelikymppisenä. Aika paljon siis persoonastakin kiinni.

Vierailija
12/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se arjessa näy.

Tosin kerran kun työnsin marketissa pari kolikkoa rahapeliin ja totesin, että sinne meni, niin viereisellä koneella papparainen totesi miehelleni, että annapas nyt isi tytölle vielä kolikko!

;-)

Vierailija
13/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpi vanhempi. Ei sillä, että sillä olisi merkitystä, mutta kiinnostaa. Omasta mielestäni toi on ihan liikaa, en voisi kuvitellakaan olevani 20 vuotta vanhemman tai nuoremman miehen kanssa. En kuitenkaan tuomitse missään nimessä. Jos homma toimii, niin siitä vaan!

Vierailija
14/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v nuorempi on just hyvä :)

t. 46v, jolla on 13v nuorempi mies :)

Vierailija
15/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itselleni se olisi liikaa. Eroni jälkeen mulla oli suhde itseäni 9 vuotta nuoremman miehen kanssa. Minä olin 33, mies 24 ja kyllä se ikäero näkyi. Mies oli kyllä ihanan viriili sänkypuuhissa, mutta niin lapsellinen kuin olla ja voi. Hauskaa seuraa kyllä ja juuri sitä mitä sillä hetkellä tarvitsin. Tiesimme molemmat, ettei suhteesta seuraa mitään kummempaa ja se oli ihan kivaa. Mutta siis kyllä 20 vuotta alkaa olla jo aivan liikaa...suuntaan tai toiseen.

Vierailija
16/16 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap...

mulla vielä huono omatunto, koska erosin lasten isästä uuden miehen takia, meillä myös kaksi lasta jäi, jotka asuvat nyt minun ja uuden miesystävän kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi