Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tämän paskan maun saa pois suusta? Olen siis raskaana.

Vierailija
24.03.2011 |

Yököttää jo senkin takia. Koko aikaa ei voi pestä hampaita. Tai tietty voisi vaan kun pitäisi töitäkin tehdä. Pastilleista ei ole mitään apua...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielestäni en ole paskaa syönyt ellei hampurilaista lasketa... ;)

Kun en edes polta. Ei kai tässä auta kuin kärsiä. Vai pitäisikö lopettaa kahvinjuonti ihan kokonaan? Jos se aiheuttaa pahaa makua...

Mitäpä jos söisit sitä paskaa vaikka vähän vähemmän??? ;-)

Vierailija
2/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla maistuu tosi monet asiat pahalta, esim. tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä, että ne on noi samat hormonit jotka sen pahoinvoinninkin tekee, tekee sitten senkin pahan maun suuhun, söi mitä söi. Mutta hetkellisesti voi jollakin hyvin voimakkaalla maulla sen poistaa, mutta peruspaskatunne säilyy.

Mulla auttoi vähän appelsiini ja niitä teki mieli tosi paljon.

Joillekin nää haju- ja makuaistit tulee tosi voimakkaana. Minä esimerkiksi en voinut alkuaikoina olla samassa huoneessa missä mieheni söi lämmintä ruokaa, en voinut sietää hajua. Söin vain ns. kylmiä ruokia.

Vierailija
4/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esimerkiksi en voinut alkuaikoina olla samassa huoneessa missä mieheni söi lämmintä ruokaa, en voinut sietää hajua. Söin vain ns. kylmiä ruokia.

kauhea yökötys.

Vierailija
5/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lähtee synnyttämällä.

Anteeksi, ei varmaan naurata, mutta muuta keinoa ei taida olla. Yhdeksän kuukautta se vaan kestää, koeta jaksaa.

Vierailija
6/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskuttelin. Osittain kyllä siksi, kun hammasharja aiheutti välittömän oksennuksen ja halusin edes jotenkin raikastaa suutani. Toivottavasti auttoi edes hiukan hammaspolojanikin.

Vierailija
7/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vähemmän???

;-)

Vierailija
8/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin lohduttaa, että mulla se oli koko raskausajan, lähti pois n. 2 viikkoa synnytyksen jälkeen ;)

Mulla oli alkuajan koko ajan oksenetelua ja sitten loppuajan usein kuvottava olo, silloinkin oksentelin joskus.

Ja minäkään en muuten pystynyt pesemään sähköhammasharjalla, muuten yrjösin, mutta tavallisella pystyin.