Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat naiset toteavat lapsen olevan tyytyväinen...

Vierailija
24.03.2011 |

Bussia odotellessa, tai missä tahansa julkisella paikalla kun olen lapseni (kohta 2v) kanssa. melkein joka kerta tulee vanhempi nainen toteamaan, miten tyytyväinen lapsi on. Kerran taas vanhempi nainen tuli ihmeissään juttelemaan kun lapseni hymyilee AINA.

onko se jotenkin yllättää, että lapsi on tyytyväinen?

Totta se kyllä on, että lapseni on tyytyväinen tapaus, harvoin kiukuttelee julkisella paikalla, kotonakin suurimamaksi osaksi yhtä hymyä. tietenkin kiukunpuuskia tulee, kella nyt ei tulisi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tyttö tosin vasta 10kk, mutta samanlaisia kommenteja olen saanut. Vauvakerhossakin ohjaaja (vanhempi nainen) usein sanoo, että tuo tyttö se on niin tyytyväinen ja hymyilee koko ajan.

Vierailija
2/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis avauksesi tarkiotus oli korostaa omaa ylemmyyttäsi kasvattajana, koska lapsesi ei kiukuttele julkisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisivätpä sen tuittupään kotioloissa.

Vierailija
4/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojat ei ainakaan ole mitään tyytyväisyyden perikuvia noin normaalisti ja silti kuulen myös vastaavia kommentteja usein juuri vanhemmilta naisilta. Ja kyllä siitä tulee hyvä mieli, kun olet juuri puoli päivää vääntänyt kättä kahden uhmaikäisen kanssa. Että kiitos heille! :)

Mutta ota vaan se sädekehä pois pään päältä, ihan tavallinen lapsi se sinullakin on...

Vierailija
5/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis avauksesi tarkiotus oli korostaa omaa ylemmyyttäsi kasvattajana, koska lapsesi ei kiukuttele julkisesti?

Tiedän sanomattakin, että olen hyvä äiti. Mutta ihmettelen vain sitä, että onko se niin yllättävää, että lapsi on tyytyväinen?

Vierailija
6/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tyytyväisyysasiassa on se ongelma, että ainaisia aurinkoja on kahta tyyppiä, toiset voi _todella_ huonosti ja toiset todella hyvin.

Vierailija
7/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiänkin tyttö aina iloinen 1 v =)

Vierailija
8/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sanomattakin, että olen hyvä äiti. Mutta ihmettelen vain sitä, että onko se niin yllättävää, että lapsi on tyytyväinen?

Kuten sanoin, se on kohteliaisuus, vähän kuin, että sanot jotain kaunista toisen kodista nähdessäsi se ensimmäistä kertaa, vaikka et siitä niin pitäisikään. Mutta sinä se sitten et varmaan tunista ystävällistä ihmistä vaikka kompastuisit siihen...

Vierailija
9/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, se on kohteliaisuus, vähän kuin, että sanot jotain kaunista toisen kodista nähdessäsi se ensimmäistä kertaa, vaikka et siitä niin pitäisikään. Mutta sinä se sitten et varmaan tunista ystävällistä ihmistä vaikka kompastuisit siihen...

Etkä tainnyt tajuta asiani pointtia, vaan rupeat vertaamaan lapsia sisustukseen? ei sulla taidan järjen hiventäkään löytyä.

Vierailija
10/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä tainnyt tajuta asiani pointtia, vaan rupeat vertaamaan lapsia sisustukseen? ei sulla taidan järjen hiventäkään löytyä.

Ihmettelevät varmaan, keneen lapsesi on tullut.

Vierailija
11/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat huolissaan?

Vierailija
12/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelevät varmaan, keneen lapsesi on tullut.[/)

juu, ihmettelee, että miten kaunis lapsi on ja että on tullut äitiinsä. ;)

Sekös sua harmittaa.

Vierailija
13/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin 1v itkee paljon ja on tyytymätön etenkin julkisilla paikoilla, isoveli taas oli aurinkoinen.

Vierailija
14/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta he ovatkin hyväkäytöksisiä ja iloisia lapsia.

Vierailija
15/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekös sua harmittaa.

Suututaan kun ei saadakaan palautteeksi pelkkää kunnioittavan hyväksyvää hymistelyä ja mennään henkilökohtaisuuksiin :D

Vierailija
16/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloisena ja tyytyväisenä, helposti saattaisin lempeästi katsoa ja todeta, että onpas tyytyväinen lapsi. Ei sillä, että se minua mitenkään yllättäisi, vaan pikemminkin hellyttäisi, ja sen toisin ilmi koska olen aika avoin tyyppi. Nuori nainen olen. :)

Vierailija
17/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekös sua harmittaa.

Suututaan kun ei saadakaan palautteeksi pelkkää kunnioittavan hyväksyvää hymistelyä ja mennään henkilökohtaisuuksiin :D

vaan ihmettelin, onko se niin yllättävää, että lapsi on tyytyväinen kun sitä ihmiset niin paljon tulee toteamaan. Te tässä henkilökohtaisuuksiin menette.

Vierailija
18/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kunnes tuli uhmaikä:-)

Vierailija
19/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan av palstalla. Minua naurattaa tämä koko jupakka, että jotkut av mammat saavat tästäkin pelkän negatiivisen asian.

Vierailija
20/21 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa kaksivuotiasta monet sanovat iloiseksi ja aurinkoiseksi lapseksi. Tutut, joihin törmää useammin muistavat aina sanoa, että lapseltani saa aina niin ihanan hymyn. Ei tiedä, mitä pahaa tästä saa jotkut väännettyä. Lohdutukseksi näille voin sanoa, että toki meidän tyttö osaa myös kiukutella vaikka harvemmin eikä juuri koskaan "yleisillä" paikoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme