Toi homojen eheytys -propagandavideo oli jo senkin takia ihan perseestä
että siinä bi-tyttö pakotti itsensä suuntautumaan vain tyttöihin. Eli hän ei vaihtanut suuntaustaan, vaan rajasi vain osan pois. Tämähän on varmasti ihan mahdollista, mutta HOMON/LESBON muuttuminen heteroksi on ihan eri asia ja täyttä kakkaa.
Kommentit (5)
Joka tapauksessa kyseessä on nuoren ihmisen seksuaalisen identiteetin väkivaltainen pakkomuokkaaminen. Olen itse bi-nainen ja naimisissa miehen kanssa, eikä se tee musta mitenkään vähemmän biseksuaalia. Se on olennainen osa sitä, miten määrittelen itseni, ja lasken itseni mukaan gay-, bi- ja trans-yhteisöön ihan juuri tällaisena kuin olen.
Toiseksi, me ei voida varmasti tietää, onko tuo tyttö ollut biseksuaali, vai vain sanonut niin, koska on kuvitellut sen olevan jotenkin "lievempää".
Joka tapauksessa kyseessä on nuoren ihmisen seksuaalisen identiteetin väkivaltainen pakkomuokkaaminen. Olen itse bi-nainen ja naimisissa miehen kanssa, eikä se tee musta mitenkään vähemmän biseksuaalia. Se on olennainen osa sitä, miten määrittelen itseni, ja lasken itseni mukaan gay-, bi- ja trans-yhteisöön ihan juuri tällaisena kuin olen.
Toiseksi, me ei voida varmasti tietää, onko tuo tyttö ollut biseksuaali, vai vain sanonut niin, koska on kuvitellut sen olevan jotenkin "lievempää".
Ei ei ei, en tarkoittanut, että olisi mitenkään hyväksyttävää. Tarkoitin sitä, että tämä bi:n tietoinen suuntautuminen vain vastakkaiseen sukupuoleen on teoriassa mahdollista, mutta homon/lesbon muuttuminen heteroksi ei ole edes teoriassa mahdollista.
Eli kun propagandan tarkoitus oli väittää, että homo voi muuttua heteroksi, niin oli varsin huono valinta ottaa "caseksi" esimerkki, jossa bi päätti tietoisesti suuntautua vain vastakkaiseen. Kyseessähän on täysin eri asia.
Eli kun propagandan tarkoitus oli väittää, että homo voi muuttua heteroksi, niin oli varsin huono valinta ottaa "caseksi" esimerkki, jossa bi päätti tietoisesti suuntautua vain vastakkaiseen. Kyseessähän on täysin eri asia.
Ja joo, nauran siksi, koska olen niin väsynyt raivoamaan aiheesta.
En todellakaan usko, että heidän "eheyttämisensä" on onnistunut pelkkiin miehiin tai pelkkiin naisiin suuntautuneisiin homoihin. Tai ehkä ovat saaneet ne peloteltua selibaattiin.
Siis poikiin.