Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tellä tiivis naisten kaveriporukka, jonka kanssa tapaatte säännöllisesti?

Vierailija
23.03.2011 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vauva-aikoina tutustuttiin 11 hengen naisporukalla ja tavataan säännöllisen epäsäännöllisesti lasten kera, keskenään jne. Jotkut ovat keskenään parempia ystäviä kuin toiset, mutta periaatteessa hyviä kavereita kaikki.

Lisäksi mulla on kaksi nuoruudenystävää, joita tapaan naisporukalla, mutta myös perheittäin.

Vierailija
2/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän naisen porukalla istutaan usein iltaa tai tehdään juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koko kaupungissa vain yksi naisystävä, jonka kanssa treffailemme. Tuollainen isompi kaveriporukka olisi kyllä hieno homma.

Vierailija
4/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykskaks yksi porukasta on päättänyt heittäytyä marttyyriksi kaiken suhteen ja nyt on homma jotenkin levinnyt. On kyllä muitakin syitä, työ- ja perhekuvioita, jotka vaikuttavat.

Mutta eniten jotenkin vaikuttanut tämä yksi asenteellaan.

Hän testasi esimerkiksi ystävänpäivänä ettei lähetä yhtään ystävänpäiväkorttia eikä - tekstaria itse vaan kastoo kuinka monta saa ja vastailee sitten.

No sitä kiukuttelun määrää, kun viestejä tuli vain kaksi.

En ihmettele, koska eipä hän ole vuosiin viitsinyt enää laittaa joulutervehdyksiä tai nimpparionnitteluja eikä osallistua porukan tapaamisiin vaikka kutsuttu on. Aina ennen järjesti kerran tai kaks vuodessa jonkun illanvieton hänkin, nyt ei vaan enää kuulemma huvita eik viitsi. No, eipä viitsi kohta muutkaan pyytää ja kohta kyllästyn minäkin kuuntelemaan valitusta asian tiimoilta. Muuhun porukkaan pidän kyllä yhteyttä itse ja tapailemme.

Eikä olla pikkulapsia enää vaan 40 vuoden molemmin puolin.

Vierailija
5/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen kuuluu kaksi lapsuuden ystävääni ja toiseen kuuluu opiskeluajaltani 5 naista. Molempia "ryhmiä" tapaan säännöllisen epäsäännöllisesti. Usein käydään syömässä tai kesällä esim terassilla parilla. Elämä on vienyt meitä hieman ympäri Suomea mutta yritetään pitää aktiivisesti yhteyttä.

Vierailija
6/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baareissa. Ei enää.

Vierailija
7/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin kyllä.

Vierailija
8/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luonteelleni sopii ehkä paremmin että näen ystäviäni yksitellen. Ryhmässä olen hiukan vetäytyvä, vaikka muuten olenkin sangen sosiaalinen.

Vierailija
9/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...viiden naisen poppoo, jotka on olleet kavereita ala-asteelta lähtien. Tavataan kuukausittain hyvän ruoan ja viinin äärellä ja muutenkin erikseen tai yhdessä tehdään kaikenlaista. Just buukattiin shoppailureissu Keski-Eurooppaan - just us girls!! :D

Vierailija
10/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan ystäviäni noin kerran pari kuukaudessa yksitellen, en porukassa. Kaikki ystäväni ovat niin eri tyylisiä, että tuskin tulisivat toimeenkaan.

Näin ihan hyvä, enkä kaipaakkaan mitään tiivistä ystävärinkiä ympärille.

Perhe on tärkein ja tiedän että ystävät on ja pysyvät vaikka ei usein nähtäisikään. Näin ollut jo vuosia. Ne jotka kaipaavat tiiviimpää yhteydenpitoa, niin en ole heille paras ystävä.

Vierailija
11/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on itse asiassa neljä "eri" naisporukkaa, jolla tavataan. Siis opiskelukaverit, sitten tiivis kolmen naisen kopla jossa lapsuuden ystäväni ja meihin myöhemmin tutustunut ystävä, sitten yhden ystäväni kautta meille on muodostunut viiden naisen porukka jotka olemme nykyisin kaikki keskenämme hyviä kavereita, lisäksi vielä mieheni ystävien vaimoista on tullut niin läheisiä että tapaamme usein ilman miehiä, viiden naisen poppoo tämäkin. Nämä on siis sellaisia ryhmiä että eivät tunne toisiaan, mitä nyt jossain juhlissamme joskus tavanneet, mutta eivät tunne hyvin. Eli tapaan kaikki naisporukoita erikseen. Nykyisin kun kaikilla on lapsia ja kiireinen elämä muutenkin, niin ei meinaa ehtiä kaikkia tavata. Kuitenkin joka jengin kanssa pyrin edes pari kertaa vuodessa ehtimään iltaa istumaan. Yksittäin toki tulee näitä ihania naisia tavattua useammin. Olisi kätevää kun saisi noita kokoonpanoja yhdisteltyä, saisi ikäänkuin monta kärpästä yhdellä iskulla;)

Vierailija
12/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden/koulukaverit ja kahdesta vanhasta työpaikasta kaverit.

Useimmiten nämä tapaamiset on jotain kynttiläkutsuja tms. nykyään, toisen työkaveriporukan kanssa joka vuosi tyttöjen pikkujoulut ja toisen porukan kanssa yleensä ainakin kesällä nähdään herkuttelun merkeissä.

Usein on järjestetty mässyiltoja kavereiden kanssa, jonkun kotona ja nyyttärimeiningillä, syöty iotsemme ihan tärviölle.

Itsellä ikää päälle 30, kaverit 25- 50v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi