Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootte kyllä varsinaisia painopoliiseja! Av-mamman mielestä tämä ei oo hyvä:

Vierailija
23.03.2011 |

http://static.iltalehti.fi/missit/ent_tykka0503JID_mm.jpg

eikä myöskään tämä oo hyvä:

http://static.iltalehti.fi/viihde/janinanaleSTL_vi.jpg

Miksi ei voi hyväksyä kaikenlaista naiskauneutta? Pitääkö olla yksi tietty muotti, minkälainen nainen saa olla? Luulen, että noiden molempien miehet on ihan ekstaasissa siitä, että saa olla sen näköisen naisen kanssa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄÄN ei oo hyvä. Paitsi hän itse on täydellinen, mies ei ole koskaan edes nähnyt ketään muita naisia, kun on AV-mamman tavannut. Raskauksien ja imetysten jälkeen tissit ja mahanahka vaan kiinteytyy ja römpsä kiristyy. Eihän semmoiselle voi kelvata muu kuin paras!

Vierailija
2/11 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma jos ei voi täällä kirjoittaa mielipidettään? esim. että karita on mun makuun vähän turhan kolkko ja Janina on lihonut. Ei se tarkoita sitä että eivät olisi kauniita tai että mä itse olisin täydellinen.

Kyllä meillä on tyttöporukassa tapana valittaa myös omista "vioista" oli sitten kyseessä vatsamakkarat tai rypyt otsalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttöporukassa kaikki on omasta mielestään hottiksia ja toisiakin kehutaan :) ap

On se kumma jos ei voi täällä kirjoittaa mielipidettään? esim. että karita on mun makuun vähän turhan kolkko ja Janina on lihonut. Ei se tarkoita sitä että eivät olisi kauniita tai että mä itse olisin täydellinen.

Kyllä meillä on tyttöporukassa tapana valittaa myös omista "vioista" oli sitten kyseessä vatsamakkarat tai rypyt otsalla.

Vierailija
4/11 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttöporukassa kaikki on omasta mielestään hottiksia ja toisiakin kehutaan :) ap

Vierailija
5/11 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPEA kroppa. Hoikka vyötärö, iso povi.

Vierailija
6/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan ovat juuri todella kauniita! Aivan järkyttävän typerää että jonkun av-ämmän mielestä olisivat lihavia!

Vierailija
7/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janinallahan on oma vaatemallisto jota myydään ainakin Tokmannin myymälöissä. Yhtenä päivänä (kaupassa siis) sellainen vähän vanhempi nainen katteli niitä vaatteita ja kysäisi että olenkohan liian vanha käyttämään näitä, että onkohan nämä tarkoitettu nuoremmille.

Vastasin, että ei niitä ole millekään tietyn ikäisille ajateltu. Ne on suunniteltu isotissisille. Janinalla on oikeesti ihan hervottomat kannut!

Karita oli tosi nätti sillon kun siitä missi tuli. Nykyään vaikuttaa jotenkin rypistyneeltä/kuivahtaneelta, hänen vartalolleen sopisi varmaan paremmin hieman suurempi rasvaprosentti.

Vierailija
8/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tää mulla naisissa tökkii. Yleensä vielä valitetaan ihan olemattomista ongelmista. Suurimpia valittajia kokemukseni mukaan aina ne, joilla on vähiten vikoja. Mikään ei ole niin ankeaa seuraa kuin tällaiset naiset.

Vierailija
9/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Janina hoikka, ja ehdottomasti paremman näköinen.

Ihanko oikeesti tuollainen kuiva luuta on sitten seksikäs ja hottis?

No ainakin tollasella rasvaprosentilla saa naiseuden katoamaan myöskin varmaan sisäisesti. Mutta siinähän näissä syömishäiriöissä taitaa muutenkin olla kyse?

Toki kaikki saa olla millasia hyvittaa, mutta kun tuollainen sairaaloisuus on nykyään se normi mihin pyritään, niin se ei ole minusta hyvä.

Ei toki myöskään mikään sairaaloinen lihavuus.

Vierailija
10/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten kanssa. toisia naisia voi alistaa niin paljon kuin vain pystyy.

Vierailija
11/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karitalla on syömishäiriö, ei sitä voi kieltää. Sääli, kun olisi nätti nainen, mutta nyt kuiva luukasa. Ehkä mielestään näyttää hyvältä, mutta kaikkea muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi