Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On niin ikävää olla sellainen ihminen, josta yleensä oikein kukaan ei pidä

Vierailija
23.03.2011 |

Haluaisin niin, että ihmiset pitäisivät minusta mutta en osaa olla sellainen, josta kaikki tykkäisivät.

On niin ikävää, koska tiedän, että en ole mikään paha ihminen. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla kenellekkään mieliksi.

Ahdistaa...

Minua ahistaa usein pitkäänkin, kun mietin, että miksi minua nyt vihataan.

Ap

Vierailija
2/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet hyväksyntää vaikka väkisin, siinä käy luultavasti silleen, että kielestäs tulee ruskea, eikä sellaisista ihmisistä kukaan pidäkkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keneltä saat paheksuvia katseita?

Vierailija
4/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keneltä saat paheksuvia katseita?

En ole mitenkään hirvittävän puhelias, mutta en ole tuppisuukaan.

Ehkä yritän olla liikaa mieliksi sitten. En tiedä.

Paheksuvia katseita saan joiltakin työpaikkani työntekijöiltä, yleensä enimmäkseen sellaisilta, jotka eivät oikeasti tunne minua. Minulla on usein sellainen tunne, että minusta on puhuttu pahaa selkäni takana ja sen vuoksi saan paheksuvia katseita.

Vierailija
5/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua tuntematta sanomaan, mutta voi oikeasti olla niin, että sä vaan kuvittelet ne paheksuvat katseet. Jos sulla on heikko itsetunto ja identiteetti - kuten usein on ihmisillä, jotka luulevat, että heistä ei pidetä - ottaa helposti kaiken itseensä. Toisen äänensävyn, kommentin, vaikka sen, että on tiistai.

Heikkoon itsetuntoon ja identiteettiin kuuluu myös se, ettei osaa sanoa mielipiteitään ja menee muiden mielen mukaan. Teetkö niin? Vastaa rehellisesti, ainakin itsellesi.

Vierailija
6/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko naisvaltaisella alalla? Itse oon ja tunnen usein juuri noita katseita ja itse asiassa tiedänkin kuinka muut puhuu musta selän takaa pahaa..

Itse koitan pitää ilmeeni iloisena töissä ja vältän viimeiseen asti puhumasta pahaa työkavereistani. Varmaankin siksi kun en juuri luota kehenkään ja pelkään että niitä puhutaan eteenpäin.

Mutta jos ihan rehellisiä ollaan niin omassa päässäni mietin aika rajusti negatiivisia ajatuksia työkavereistani, toiset on musta esim tosi laiskoja... Tää varmaan näkyy ulospäin vaikka viimeiseen asti piilotan tunteeni ja ajatukseni.

Vierailija
7/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te yleensä teette kun huomaatte, että teistä on puhuttu jotakin selän takana?

Jos joku ei tykkää musta, niin olkoon tykkäämättä. En mäkään sitten todennäköisesti tykkää siitä. Parempi pysyä poissa toistemme tieltä. Jos joku haluaa puhua musta pahaa selän takana, niin herran jumala, sen häpeähän se on eikä mun!

Vierailija
8/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ajattelen ett se on sen häpee. Ei tarvi tykät musta jos ei halua. Mäkään en pidä suurimmasta osasti ihmisiä ja on kova työ etten näytä sitä.

Vierailija
9/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit oma itsesi. Nyt saa sen kuvan, että mielistelet ja olet teennäinen, eikä kukaan pidä teennäisistä ihmisistä, vaikka teeskentelisikin vaan muita miellyttääkseen ja tullakseen hyväksytyksi. Sun pitäisi nyt saada jotenkin itseluottamuksesi kohdilleen, ja lopettaa se muiden mielistely ja teeskentely, vois helpottaa jo kummasti! Mutta onhan se helpommin sanottu ku tehty.

Vierailija
10/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa teennäinen ihminen? Eikö kaikki teeskentele ja vedä roolia muiden kuin läheisimpien ihmisten seurassa?

Vierailija
11/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa teennäinen ihminen? Eikö kaikki teeskentele ja vedä roolia muiden kuin läheisimpien ihmisten seurassa?

Toki eri ihmiset tuo mussa eri piirteitä esiin, mutta en teeskentele enkä vedä roolia kenenkään seurassa.

Vierailija
12/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain, että jos ei tule hyväksytyksi, ettei ainakaan kannata siitä jatkaa mihin viimeksi jäätiin, todella aloita puhtaalta pöydältä, ja olet niinkuin ei mitää katseita olis koskaan ollutkaan, ja ole oma itsesi!