Idols-Lotta, mitä ihmettä sen hampaissa on?
Mitä noi valkoiset läikät sen hampaissa on? Ja onko tämä tosiaan säkenöivän kaunis? Nätti joo, mutta that's it.
http://blogit.stara.fi/chaostube/wp-content/uploads/2011/03/DSC_0125.jpg
Kommentit (7)
mutta olen tässä jo pidempään koettanut keksiä miksi tuota Lottaa hehkutetaan niin kauniiksi vaikka kyllähän tuostakin kuvasta näkee ettei todellakaan ole mikään kaunotar kyseessä. Itse en sanoisi edes nätiksi. Ja ihan oikeasti, ei osaa edes laulaa. Tuomaristo on tainnut vaan häikäistyä hänen ulkonäöstään niin (en kyllä tajua miksi) ettei osaa keskittyä laulun kuuntelemiseen...
Ihan selvästi yks ja sama katkera bitch tehtailee näitä lotta-aloituksia. Kerro samantien mitä se on sulle tehnyt.
Ihan selvästi yks ja sama katkera bitch tehtailee näitä lotta-aloituksia. Kerro samantien mitä se on sulle tehnyt.
Mä en ole tehnyt yhtään avausta aiheesta, en ole edes katsonut idolsia. Pakko oli googlata kuvahaulla, että minkä näköinen tyyppi on kyseessä, kun täällä on niin hehkutettu kauniiksi.
Että nyt vähän tarkkuutta noihin analyyseihis, nyt ainakin meni ihan metsään.
ap
Mutta onhan Lotta toki kaunis. Joku täällä on taas saanut pakkomielteen julkkiksen haukkumisesta.
Itse en ole yhtään Lotta-aloitusta täällä tai muuallakaan tehnyt, mutta jos ihminen hakeutuu tuollaiseen ohjelmaan ja sitä kautta väistämättä julkisuuteen niin miksei häntä saisi vapaasti kommentoida?
saadusta maitohampaiden kolhusta.
Mulla on kahdessa hampaassa, niiden kohdalla maitohampaat aikanaan painuivat vähän ikeneen ja vaurioittivat alla olevia pysyvien hampaiden aiheita.
Liiallinen fluorikin voi aiheuttaa vastaavaa, ja jotkut ympäristömyrkyt.
En kyllä osaa vastata kysymykseesi noiden valkoisten läikien osalta, mulla itselläni on yhdessä hampaassa tuollainen ja olis kiva tietää mitä ne on. MIelestäni Lotta ei ole säkenöivän kaunis..