Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies jäi toistumiseen kiinni pettämisestä, ekan annoin anteeksi

Vierailija
23.03.2011 |

pitkien keskustelujen, miehen itkujen ja katsoin läpi sormien pikkulapsiajan kriisin vuoksi. Mitäs nyt? Jatkuuko tätä aina vaan? Meillä on 2 pientä lasta ja keskenään toimiva pari- ja seksisuhde, mut mies ei kuulemma voi itselleen mitään. Nyt hän haluaa mennä seksiterapiaan tai mihin vaan kallonkutistajalle mut rukoilee mua jäämään. Kauanko mun täytyy joustaa? Tätä pettämistä oli taas jatkunut useamman kuukauden ennen kuin vastapuolelle selvisi et mies on perheellinen, oli siis valehdellut senkin, taas.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ehkä taito piilotella seksisuhteita.

Vierailija
2/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies kerran valmis menemään terapiaan, joko parina tai yksin, niin antaisin vielä vähän armonaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies kerran valmis menemään terapiaan, joko parina tai yksin, niin antaisin vielä vähän armonaikaa.

Muhun ei enää edes satu kuten ensimmäisen kerran. On vaan sellanen tyhjä tunne et jaa, vai tällaista sit lopulta tuli mun avioliitosta. ap

Vierailija
4/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa mitkään terapiat auta. Miehen moraalin olisi pitänyt tulla sulle jo selväksi.

Vierailija
5/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en vaatisi enää unohdusta. Ja miehelle sanoisin että suhde on enää hiuskarvan varassa.

Vierailija
6/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa teidän tilanteessa on kyllä aika paha se, että suhdetta on jatkunut kuukausia. Itse pidän sitä lähes anteeksiantamattomana, koska siihen liittyy väistämättä kyllä tunteitakin. Yhden yön hairahdus on sitten ihan eri juttu, vaikka pettämistähän sekin.

Vierailija
7/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette niin erohakemus vireille ja annat miehelle sen puolivuotta aikaa näyttää että voi muuttua! Ja menkää sinne terapiaan jos mies on siihen suostuvainen. Ja vaikka ette olisikaan naimissa niin anna jokin aika näyttä että osaa muuttua. Mutta varoitan ; meillä tämä toimi, mutta siskon mies oli sen puolivuotta kunnolla jonka jälkeen sama meno jatkui...

Mutta jos oikeasti uskot että mies voi muuttua ja haluat hänen kanssaan olla ja pystyt antamaan anteeksi, niin kyllä se kannattaa yrittää vielä. Voimia ja tsemppiä sinne!

Vierailija
8/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos onnistuu kaksi kertaa jäämään kiinni pettämisestä. Kyllä sen verran pitäis tajuta, ettei kiinni jää. Hyvin suuri osahan kyllä pettää mutta suurin osa osaa pitää asian ikuisesti salassa.

Vierailija
9/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos onnistuu kaksi kertaa jäämään kiinni pettämisestä. Kyllä sen verran pitäis tajuta, ettei kiinni jää. Hyvin suuri osahan kyllä pettää mutta suurin osa osaa pitää asian ikuisesti salassa.

Eiköhän kuukausien suhteessa ole jo aika suuri kiinni jäämisen riski jos pitää vaimoaan ihan helppona

Vierailija
10/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

likaista toimintaa. Mut mies on mulle kuitenkin jo niin läheinen, ollaan oltu teineistä asti yhdessä. Tiedän että hän kärsii jonkinlaista neljänkympin kriisiä ja on käynyt juuri läpi isoja muutoksia työpaikkojensa kanssa, mutta mä en enää jaksa selityksiä muiden ongelmien varjolla. Vielä mä haluan kuulla sen mitä se puhuu terapeutille. En vaan tiedä voinko enää ikinä mennä sänkyyn mieheni kanssa ilman että nää on mielessä ja voiko ikinä enää täysin luottaa siihen. Kiitos teidän neuvoista, ap

Vierailija
11/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kertoa sinulle vaikka minkälaisia satuja, ja vannottaa menevänsä terapiaan sun muuta. Ei se silti sitä tarkoita, että miehesi meinaa muuttua. Sinähän pidät perheen kasassa, ja hoidat talouden sekä lapset. Hän voi harrastella rauhassa. Valitan, mutta näitä on nähty läheltä ja kaukaa. Voin sanoa, että ei muuttu. Hairahdus voi sattua, mutta se olisi jäänyt siihen kertaan, ja olisit muutoksen nähnyt ja tuntenut.

Vierailija
12/12 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pettää aina.

Miehesi on jo osoittanut ettei kuulu ekaan sakkiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä