Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi miksei tää maha jo halkea!!!?! La maanantaina

Vierailija
23.03.2011 |

Mä oon niin kypsä tähän mahaan! Esikoinen tulossa, ei mitään supistuksia ja maha painaa tonne alakertaan tosi ikävästi. Alapään luita on särkenyt viikkoja ja pahenee vaan. Voi kumpa olisi jokin keino vähän vauhdittaa tätä hommaa.

Olen ihan kypsynyt kotona kökkimiseen, töihinkään mua ei tässä kunnossa huolita ja tuntuu, että pissat tulee koko ajan housuun.

Neuvolasta sanoivat, että saa mennä parikin viikkoa yliajalle, kun olen liian hyvässä kunnossa. Ja kokoarviotakaan ei kuulema tehdä.

Tuskastuttaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä toinen samassa tilassa. laskettuun aikaan kyllä pari viikkoa mut olo on niiiiiiiiiiiiin tuskanen. ja eka meni yli 10 pv ja sitten käynnisteltiin,pelkään että täm toinenkin menee. Selkä soossina ja kaikki ässät käytetty ei tämä täältä synny. Miten päivät voi mennä näin hitaasti,sympatiat sinne!

Vierailija
2/6 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika parin viikon päästä ja tympii niin pahasti.

Voimia kanssasiskoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa pannuun tää odottelu! Laskettu aika ensi viikon rostaina, joten viikko ja yksi päivä siihen. Mullekin sanottiin neuvolassa, että antavat mennä kaksikin viikkoa yli. Mur.

Vierailija
4/6 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laskettuun aikaan vielä 4 viikkoa ja nyt rupee kyllä jo kyllästyttämään ihan kybällä. Kauhistuttaa ajatuskin että jos menee yli lasketun!

Muuten varmaan jaksaiskin ihan hyvin mutta kun yöunet menee harakoille ison vatsan takia ja aamulla tuntuu että ei olis nukkunut juuri yhtään.

Eipä tässä auta muu kuin jaksaa, on ton vauvan vielä hyvä tuolla mahassa olla, mutta mä niin toivon että ei menis paljoa yli lasketunajan.

Tsemppiä kaikille "möhömahoille"!

Vierailija
5/6 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä, onneks armahtivat ku 42 vkoa tuli täyteen... ja puhkaisivat kalvot. Kärsivällisyyttä, tiedän, että tuo on tuskastuttavaa piinaa ja onnea koitokseen, kun aika vihdoin koittaa

Vierailija
6/6 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap...