Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun miehen isoveli on jossain vaiheessa ollut ihastunut muhun

Vierailija
23.03.2011 |

ja heille on meinannut tulla sen vuoksi jopa ero.Tää mustasukkainen Anniina on kuvitellut että ollaan naitu.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi isoveli ja hänen vaimonsa meinanneet erota sen vuoksi että vaimo kuvitellut teidän naineen? Käsitinkö oikein?

No joo, mun exällä oli tapana kertoilla mulle kuinka usein naiset osoittaa hänelle huomiota ja yrittävät iskeä häntä. Erittäin huonosta itsetunnosta tuolloin kärsivänä ajattelin että eipä aikaakaan kun joku akka onnistuu miehen viemään, miksi se näin rumaa naista katselisi kun kauniimpiakin on tarjolla. Antoi myös ymmärtää että ovat halaillee mutta muuta ei ole tapahtunut. Ja olin tosi mustasukkainen, toisinaan riideltiin asiasta.

Myöhemmin aloin käyttämään omaa järkeä ja itsetuntokin vahvistui. Paskat sille kukaan mitään ihastustaan tullut selittämään. Jätkän omaa kuvitelmaa kaikki. Tai se oli vain keino pitää minut epävarmana. Kun olin epävarma, tein kaiken niin kuin mies halusi.

Että mistäpä tiedät mitä miehesi isoveli on vaimolleen selittänyt. On voinut sanoakin että olette puuhastelleet jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla