Tältä SInnemäki näytti ennen viinaa ja huumeita
http://static.iltalehti.fi/paakirjoitus/paakkari3007STL_pk.jpg
Kummasti se viina ja huumeet vanhentaa ja pöhöttää kasvot. Nyt kun katsoo niin ei tunnistaisi samaksi hlöksi.
Kommentit (7)
tossa kuvassahan hän on todella nuori. Mikä oli sun pointti? Jos minua verrattaisiin siihen miltä näytin 18-vuotiaana, niin totta tosiaan näyttäisin aika kamalalta, vaikka oikeasti näytän vaan ihan tavalliselta ikäiseltäni naiselta.
Mene trollaamaan persujen omille sivuille.
Mä tunnistan aivan hyvin. Eikä Anni Sinnemäki näytä siltä, että vetää viinaa ja huumeita, aika paljon olen katsellut sellaisia ihmisiä työssäni, joten tiedän minäkin asiasta jotain.
Jos Vapaavuoren kanssa juo illalla palaverissa 5 pulloa punkkua tuosta vaan, minä olisin sairaalassa jos olisin vetänyt 2,5 pulloa punkkua muutamassa tunnissa. Pakkohan sen on näkyä.
Vaikka Sinnemaki poliittisesti on omalta kannaltani ulkoavaruudessa (=kaukana omasta poliittisesta ajattelustani), en lahtisi vetoamaan ulkonakoseikkoihin toisen poliittista uraa arvioidessani Naisiin kohdistetaan muutenkin kohtuuttomia odotuksia. Pysytaan asiassa!
Ja mista tulee tama kasitys Sinnemaen nykyisesta huumeidenkaytosta? Eiko tuo huumekokeilu kuulunut nimenomaan hanen nuoruutensa kokeiluihin? Pidan kommenttiasi aivottomana, sinua itseasi en arvioi. Pystyt varmaan halutessasi rakentavampaan argumentointiin.
Keskitytaan olennaiseen. Sen verran voisi kunnioittaa suomalaista demokratiaa. Eduskuntavaaleissa on kuitenkin kysymys Suomen ylimman valtioelimen valitsemisesta. Suomalaista yhteiskuntaa ovat sukupolvet olleet rakentamassa ja itsenaista maatamme puolustaneet ovat kalliin uhrin sen edesta antaneet.
Keskitytaan oman ehdokkaan valintaan enemman kuin muiden ala-arvoiseen mustamaalaamiseen. Se ratkaisee, mita itse siella aanestyskopissa tekee ja ymmartaako, millaisesta prosessista on kysymys.
Jos Vapaavuoren kanssa juo illalla palaverissa 5 pulloa punkkua tuosta vaan, minä olisin sairaalassa jos olisin vetänyt 2,5 pulloa punkkua muutamassa tunnissa. Pakkohan sen on näkyä.
herjausta.