Kiihottaako naisia nähdä miehen siemensyöksy?
Kiinnostaa tietää, kiihottaako naisia miehen purkautuminen ja jos kiihottaa niin miksi.
Olen joitakin kertoja ollut webcamissa naisten kanssa ja aina ovat pyytäneet/vaatineet, että antaisin tulla. Suurin piirtein heti, kun on aloitettu. Itse haluaisiin pitkittää leikkiä... : ( mutta toisaalta ei se sinänsä harmita, jos naisia kiihottaa tuokin niin teen mielelläni, kun pyydetään.
Kommentit (17)
Oman mieheni varsinkin. Tuntea se mielihyvä, jota se seksistä mun kanssani saa. Herkkua on.
en nyt tiedä kiihottaako, mutta miehen orgasmin näkeminen - myös siis siemensyöksy - on tyydyttävää, koska ihan pienen hetken ajan voi nähdä miehen tilassa jossa hän ei kykene millään tavalla hallitsemaan itseään.
mua ainakin kiihottaa ihan kympillä oman miehen sperman näkeminen. Hän laukeekin tosi usein pillulleni tai sillain, että muuten näen.
;D
Näin minä vähän arvelinkin. Kiva että kiihottaa tai tuottaa muuten tyydytystä. : )
Mietin että eikö sekin ole tavallaan yksi osa kiihottumista, kun huomaa, että pystyy saattamaan toisen sellaiseen tilaan, ettei toinen pysty kontrolloimaan itseään.
Lisää vaan kommentteja ja vaikka tarkempiakin kuvauksia. Kuulen mielellään.
T. aloitusviestin mies
Minusta spermaa on todella kiihottavaa koska se on niin miehistä.
itse purkautuminen, kuin miehen orgasmi jo sinällään. Se on mun all time favourite fantasiani, kun olen itsekin huipulla - mietin mieheni kasvoja kun hän laukeaa ja sitten tavallaan tulen yhtä aikaa... :D
Toki, jos pokea katson, niin se hetki kun mies on tuloillaan, "I'm coming I'm coming" on kyllä huippua... Ja tähän liittyen luonnollisesti se näkyvä purkaus. :)
mutta se kokonaisuus siinä. Aika usein tyydytämme itsemme toistemme nähden ja onhan se sangen kiihottavaa katsella, kun mies käsittelee kaluaan ja spermat ruikahtaa esiin.
Minulle merkkaa kuitenkin paljon nähdä miehen ilmeet ja eleet ja kuulla nautinnon äänet.
Eli kaikki, mitä hyväilyyn kuuluu.
Olisi tylsää, jos spermat tulisi joka kerran sisääni, haluan ehdottomasti aika ajoin nähdä miehisen orgasmin konkreettisesti, en vain tuntea sitä sisälläni.
mutta se kokonaisuus siinä. Aika usein tyydytämme itsemme toistemme nähden ja onhan se sangen kiihottavaa katsella, kun mies käsittelee kaluaan ja spermat ruikahtaa esiin.
Minulle merkkaa kuitenkin paljon nähdä miehen ilmeet ja eleet ja kuulla nautinnon äänet.
Eli kaikki, mitä hyväilyyn kuuluu.
Olisi tylsää, jos spermat tulisi joka kerran sisääni, haluan ehdottomasti aika ajoin nähdä miehisen orgasmin konkreettisesti, en vain tuntea sitä sisälläni.
Heippa, vaimoni nauttii ja joskus ihan lähietäisyydeltä.
Heippa, unohdin tuossa äsken kysyä vastavuoroisesti kiihottaako naisia kun saa ejakuloida miehen kasvoille?,ja muutenkin miehen päälle.
itseäni kiihota, jos nesteet tulee miehen kasvoille.Enemmänkin se on vastenmielistä.
Jos aktin aikana ejakuloin mieheni päälle, se on tavallaan tahdosta riippumatonta. Ei siinä vaiheessa enää kiihota.
Voisin tietysti vähän ennen ejakulointia lopettaa-kyllä sen tuntee, kun alkaa nesteet pihalle pyrkiä-ja laittaa terveyssiteen tai pyyhkeen imemään nesteeni.
yhtä kiihottavaa kun näkee, että joku kaataa mukii kahvia.
kyllä kiihottaa siemensyösyn näkeminen
Tuo mainittu juttu on ollut minulle aina SE juttu! Alkaa jo muistuttaa varmaan jotain fetissiä. No, mieskin tykkää, niin mikäpä tässä on ollessa.
Kyllä kiihottaa. Varsinkin kun mies panee tissien väliin ja näkee lähietäisyydeltä purkauksen ja miehen nauttivan ilmeen. Joskus tosin ruiskahtanut silmään ja kirveli niin pirusti.
Fakta: eritettä tulee jostakin aukosta. Pitäisikö kiihottua? :D
Mua ei kiihota, mutta varmaan niitäkin on joita kiihottaa.