Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rouvan karvoista

Vierailija
23.03.2011 |

Oonko outo tapaus kun tykkään ja kiihotun kun rouvalla karvoitusta ( etenki jos takaapäin rakastellessa näkyy pyllyn reiällä karvaa ) mutta rouva ei tykkää karvoista olleskaan. Miten muilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin vastoin. Rouva pitää omaa ja muiden karvoitusta eroottisena. Minua karvoitus on ruvennut suorastaan yököttämään. Rouvani pitäisi myös siitä että häntä nuollaan, mutta minulla on melko herkkä yökkäysrefleksi (mikä senkin oikea nimi on?), joten irtokarva suussani tärvelee minulta sen ilon välittömästi. Harmillista, muutoin rakastan pillun nuolemista.

Pitäisikö meidän vaihtaa rouvia? :D

Vierailija
2/4 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi ja yäk, karvaisia persreikiä ja pitäisi vielä nuollakin? Oletteko ihan seonneita??

Vähintään ajeltu peppureikä, eikä mitään susikoiran perseenreikiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan olen katsellut vaimon posliinia, että välillä toivoo et hän antaisi karvojen kasvaa luonnollisen pimppakarvoituksen mallisiksi. Mutta hän vaan ajelee ja jättää joskus sellaisen huvittavan "hammasharjan" hieman klitoriksensa yläpuolelle. Suihinotossa tietenkin on mukavaa kun ei ole pehkoa, mutta tykkään luonnollisesta pimpsasta ja silloin hyväksyy myös karvat suussakin.

Vierailija
4/4 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nyt aikuisella naisella pitää karvoja pillun ympärillä olla, posliinit kuuluu nuorille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi