Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini kuppaa vanhaa äitiänsä

Vierailija
23.03.2011 |

Äitini on n.50 vuotias,sairaseläkkeellä ollut parikymmentä vuotta.Eläke on pieni,rahat menevät edunvalvojan kautta,koska äiti ei osaa lainkaan käyttää rahaa.Polttaa hirveästi tupakkaa,mihin kuluu paljon rahaa.Saa edunvalvojalta jotain 60e viikossa,joskus vähemmän joskus enemmän.Siitä siis pitää maksaa ruoat,kuukausilippu,tupakat jne.Vuokrasta ja muista laskuista ei tarvii huolehtia.Asuu virallisesti yksin mutta elättää exmiestään,joka ryyppää omat sossu/työkkärirahansa parissa päivässä

Äiti soittaa lähes päivittäin iäkkäälle omalle äidilleen ja käskee tuomaan esim vessapaperia,tupakkaa ym.tai ainakin rahaa.Ja mummo raukka on niin kiltti ettei osaa kieltäytyä.Näin on jatkunut vuosikausia ja mummon tili on putsattu ja varmaan suuri osa eläkkeestä menee minun äitini elättämiseen--

Mietin että sitten kun mummo kuolee saavatko äidin sisarukset selville tämän ja mitä sitten??

Äitini itsekään tuskin monta vuotta enää elää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät että äidin siskot alkavat vaatia perinnön lakiosuuttaan sulta, vai?

Vierailija
2/3 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap:n äiti, joka selvästikään ei itse oikein pärjää. Minusta lapset (ap) voivat tuollaisessa tilanteessa tulla väliin, jos mummo ei itse osaa panna tilanteelle stoppia. Jos nyt siis kuvio on käytännössä se, että ap:n mummon kautta mahdollistetaan ap:n äidin tupakan poltto ja etenkin ap:n exän ryyppääminen (kun omat rahansa eivät riitä siihen), niin parasta olisi kaikille pysäyttää tuo hyväksikäyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lain mukaan, mummo saa käyttää omaisuutensa niin kuin hyväksi näkee, korkeintaan lahjaverotus tulee kuvioon, jos lahjoitukset ovat suuria.

Moraalisesti tuo on tietysti surkeaa ja on ihan ymmärrettävää, jos sisaruksia nyppii tilanne. Ei ole oikein, että mummo joutuu kituuttamaan vain siksi,e ttä luuseritytär tarvitsee tupakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme