Mittaa, onko sinulla riipputissit :)
Luin lehdestä määritelmän, että jos mitta kaulakuopasta nänniin on n.22cm, niin ei ole riipparit.
Kommentit (34)
Ja mä olen kyllä tyytyväinen mun tiseihin, mukavan pehmeät ja täyteläiset, vaikkei nännit kattoa kohti sojotakaan :))
mutta mielestäni riippuu kyllä ja tämän teki vain ja ainoastaan 2kk imetys. No silti, eipä tuo haittaa=D
eikä riipu, kait se on geeneistäkin.
Luin lehdestä määritelmän, että jos mitta kaulakuopasta nänniin on n.22cm, niin ei ole riipparit.
Ilman rinsikoita vai niiden kanssa?
MUTTA EI KAUAA! panostan itseeni ja korjaan tissit kerrasta kuntoon, niin ei tartte hävetä näitä.... ennen imetystä oli 70e ja nyt jotain 75c ja riippuvat. yök! Kohta mulla on sellaset kiinteet törröttävät silarit, et kateellisia riittää ;D
vaan ihan raskaudesta.
No, mun tissejä venytti kyllä enempi imetys ja maito rinnoissa kuin raskaus.
Haluaisin rintojen pienennykset ja muotoilut en silikoneja. Silikoneista on kaikkia vaivoja ja niitä joutuu vaihdattamaan tämän tästä.
Vaikka mulla pysyy pokkari tissin alla, niin välimatkaa tulee vain reilut 21 cm, joten en siis ole riipputissi, toisin kuin olen aina luullut. Jee jee!
aatellu että nännin sijainti voi olla aika vaihteleva rinnan kokonaisuuteen nähden...? Ei sillä, mulla on kyllä ihan ehdat riipparit, vaikka siirtäisin nännin kaulalle :D
Näiden alla pysyis tallessa vaikka mitä.
mutta mielestäni riippuu kyllä ja tämän teki vain ja ainoastaan 2kk imetys. No silti, eipä tuo haittaa=D