Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni sanoi että haluaa

Vierailija
23.03.2011 |

päivittäin kokoajan vaa panna muita naisia. se on suurin halu, olla muiden kanssa.

mutta on kuulemma järkevää ja kaikista hyödyllistä olla mun kanssa koska meillä on lapsia.

mitä mun pitäs tehdä? lähteä? hyväksyä asia?

hitto ku olen itkenyt koko yön. :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mitä teet sellaisella miehellä.

Tai sitten hän ei tiedä, mitä haluaa.

Mieti, mitä teet sellaisella miehellä.

Vierailija
22/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori kesti vastaaminen...jos miehesi on jo 28 v ,pitäisi hänen alkaa aikuistua jo pikkuhiljaa.En ainakaan itse hankkisi lisää lapsia kyseisen ihmisen kanssa..kovin tuntuu lapselliselta?Onko hän aina ollut tällanen?Vaihtoehtoja on muutama

1)hakeudutte pariterapiaan

2)jätät miehesi 3)kestät tilannetta elämäkkä pikkupojan kanssa

tuli mieleen vielä että käykö töissä,onko koulutettu jne?Minä en jaksaisi tällasta pelleilyä,ansaitset kunnioittavamman miehen.Jos päätät erota,sosiaalitoimistosta saat apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miettisin tosiaan että miksi mies noin sanoi. Onko hieman yksinkertainen? Vai tyhmän rehellinen ja onko nyt halut jostain syystä käyneet ylitsepääsemättömiksi? Onko mies jo pettänyt, jos ei ole, niin ajatuksiahan nuo sitten vain on. Jos mies on pettänyt, niin ap:n päätettäväksi jäänee, onko miehen mahdollista "panna kaikkia maailman naisia" (haloota) ja pitää samalla perheensä. Jos ei ole mahdollista, niin ap varmaankin joutuu valottamaan (mahdollisesti hieman yksinkertaiselle) miehelleen ettei se elämä kahden pienen lapsen sinkkuisänä välttämättä vastaa miehen fantasioita, että ei ehkä olekaan ihan mahdollista päästä panemaan kaikkea liikkuvaa. Tai sitten jos mies on ihan fiksu, niin ehkä hänellä tosiaan on nyt joku häiriö, pakkoajatuksia tms., johon tarvitsee apua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan