Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pienenä nähnyt äitini humalassa useammankin kerran, mutta olen silti OK!

Vierailija
22.03.2011 |

Tämä siis teille, jotka paasaatte siitä että lapsi menee rikki jos näkee vanhempansa humalassa. Minä olen nähnyt äitini humalassa useasti kun olin pieni (ja vähän vanhempanakin), mutta olen silti täyspäinen aikuinen nainen jolle alkoholi ei ole ongelma ja jonka välit äitiin on edelleen todella läheiset. Se täytyy sanoa, että ei se äidin humala kivaa katsottavaa tietenkään ollut, mutta en koskaan kokenut olevani turvaton tai uhattu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on riittänyt sulle. Onnea siitä kaikilla ei näin ole.Emme voi tietää mikä on kullekin lapselle riittävä.Suomessa sallitaan raskaana olevalle 10 viikkoannosta alkoholia??? Aika riski bisnes....

Suomessa naisten suurkulutuksen raja on 16 annosta USASSA 7 käsitätkö eron??Suomessa juomme humalahakuisesti emme keskieurooppalaisittain...

Vierailija
2/2 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on riittänyt sulle. Onnea siitä kaikilla ei näin ole.Emme voi tietää mikä on kullekin lapselle riittävä.Suomessa sallitaan raskaana olevalle 10 viikkoannosta alkoholia??? Aika riski bisnes....

Suomessa naisten suurkulutuksen raja on 16 annosta USASSA 7 käsitätkö eron??Suomessa juomme humalahakuisesti emme keskieurooppalaisittain...

liittyvät tähän keskusteluun? Tuskin ap sikiövaiheesta kuitenkaan puhuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi