Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häätö, mitä tehdä???

Vierailija
22.03.2011 |

Sain häätöilmoituksen, vaikka olin sopinut maksavani vuokrarästit eli siis oli sovittu maksusuunnitelma.

Vuokrat jäi rästiin kun sairastuin ja jouduin sairaalaan eikä rahaa tullut mistään eikä ollut sillon voimavaroja viedä hakemuksia, sillon edes muistanut kun olin vakavasti sairas.

Noh, tuokin tosiasia tuli vastaan sitten kun olin hieman terveempi ja sitten soitinkin vuokrantantajalle ja sovimme maksusuunnitelman. Sitä olen pyrkinyt noudattamaan, vaikka yhä odotan päätöksiä muutamista rahoista ja rahat on siis todellakin tiukilla.

Olen joka tapauksessa muuttamassa tästä asunnosta ja uusi asuntokin on tiedossa. Ongelma vain on, että tuo häätöpäivä on noin kuukauden liian aikaisin kun uuteen asuntooni tehdään remppaa eikä sinne voi vielä muuttaa. Lapussa lukee, että sitä voisi siirtää, mutta kyseinen ihminen on tavoitettavissa vasta loppuviikolla ja olen aika neuvoton. Ja tämä aiheuttaa lisästressiä kaiken muun lisäksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoissa ettei kävisi näin?! Toki asioista voi yrittää sopia mutta en itsekään olisi vuokranantajana kauhean joustava jos ei vuokria olisi maksettu ajallaan. Luultavasti siihen asuntoon josta muutat on ehkä jo tulossa joku toinen jo tai mahdollisesti haluavat siihenkin tehdä remonttia.

Vierailija
2/5 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai "pyritkö vaan noudattamaan"?

Jos et alunperinkään pystynyt noudattamaan, niin olis ollut aiheellista infota vuokranantajaa siitä ja olisitte mahdollisesti saaneet vielä tarkistettua sitä suunnitelmaa. Jos näin ei tapahtunut niin häätö on ihan asiallinen ja joudut varmaan jonkun kaverin nurkkiin kuukaudeksi.

Sen sijaan jos noudatit maksusuunnitelmaa asiallisesti, on häätö aiheeton.

Kaikki varmaan kuitenkin ratkeaa silloin loppuviikosta, sitä ennen et voi asialle tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoissa ettei kävisi näin?! Toki asioista voi yrittää sopia mutta en itsekään olisi vuokranantajana kauhean joustava jos ei vuokria olisi maksettu ajallaan. Luultavasti siihen asuntoon josta muutat on ehkä jo tulossa joku toinen jo tai mahdollisesti haluavat siihenkin tehdä remonttia.

ilmeisesti et.

Vierailija
4/5 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 10päivää myöhässä, koska jouduin täysin yllättäen sairaalaan ja kun kotiuduin niin odotti häätöilmoitus.

ap

Vai "pyritkö vaan noudattamaan"?

Jos et alunperinkään pystynyt noudattamaan, niin olis ollut aiheellista infota vuokranantajaa siitä ja olisitte mahdollisesti saaneet vielä tarkistettua sitä suunnitelmaa. Jos näin ei tapahtunut niin häätö on ihan asiallinen ja joudut varmaan jonkun kaverin nurkkiin kuukaudeksi.

Sen sijaan jos noudatit maksusuunnitelmaa asiallisesti, on häätö aiheeton.

Kaikki varmaan kuitenkin ratkeaa silloin loppuviikosta, sitä ennen et voi asialle tehdä mitään.

Vierailija
5/5 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavasti sairaiden kanssa, joten ihanko vähänkö tässä nyt on taas jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi