Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko vienyt ulkomaanmatkalle ruokaa mukanasi?

Vierailija
22.03.2011 |

Miksi? Lasten ruokia ja tuliaisia ei lasketa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee halvemmaksi niin.

Vierailija
2/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein jotain naposteltavaa. Ulkomailla asuessa matkalaukusta on aina löytynyt jotain syötävää, olen matkustanut kumpaan suuntaan tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun katsoin Matkaoppaita, niin siellä oli joku Perus-Pirjo & -Pertti ottaneet mukaansa Juhlamokkaa, ruisleipää ja maksamakkaraa...

ap

Vierailija
4/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä päiviä varten, kun vielä matkasta väsyneenä ei jaksa etsiä kauppoja. Lisäksi otin yhdelle Afrikan-matkalle kaikenlaista murkinaa, koska en halunnut saada ameboja tai giardiaa. Ruokaa piti siis olla sen verran, ettei ihan missä tahansa kuppilassa tarvinnut syödä.

Vierailija
5/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Oltermanni-juusto

- 2 ruislimppua

- Saludoa

- Auran Sinappia

- 2 HK sinistä

- turkinpippuripussi

- leeta

Ensi kerralla täytyy ottaa enemmän ruislimppuja mukaan

Vierailija
6/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä päiviä varten, kun vielä matkasta väsyneenä ei jaksa etsiä kauppoja. Lisäksi otin yhdelle Afrikan-matkalle kaikenlaista murkinaa, koska en halunnut saada ameboja tai giardiaa. Ruokaa piti siis olla sen verran, ettei ihan missä tahansa kuppilassa tarvinnut syödä.

Vierailija
7/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs kuvittelet minun saavan tietää, missä ravintolassa uskaltaa syödä? Minä kun en tosiaan halunnut enkä halua saada giardiaa (lääke on niin sairaan pahaa...) enkä mitään muitakaan alkueläimiä suolistooni.

Etelä-Afrikkaan lähdin kyllä eväättä, mutta toisaalle en. Liian moni kaveri oli lähtenyt yksin ja tullut ties kuinka monen kaverin kera kotiin...

t: se, joka otti Afrikkaan evästä

Vierailija
8/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs kuvittelet minun saavan tietää, missä ravintolassa uskaltaa syödä? Minä kun en tosiaan halunnut enkä halua saada giardiaa (lääke on niin sairaan pahaa...) enkä mitään muitakaan alkueläimiä suolistooni.

Etelä-Afrikkaan lähdin kyllä eväättä, mutta toisaalle en. Liian moni kaveri oli lähtenyt yksin ja tullut ties kuinka monen kaverin kera kotiin...

ap

Vierailija
9/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaa mukaan reissuun:D Silloin kannattaa jättää matkakin tekemättä jos ei paikallisia ruokia uskalla syödä - sehän on parasta matkoilla:D

Vierailija
10/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jääköön kotiin?

ruokaa mukaan reissuun:D Silloin kannattaa jättää matkakin tekemättä jos ei paikallisia ruokia uskalla syödä - sehän on parasta matkoilla:D

Vierailija
11/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

gluteenitonta leipää olen ottanut mukaan

Vierailija
12/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just paikallinen ruokahan se siellä on yksi parhaimmista nautinnoista! Sitäkö ruisleivän kera? Ei kiitos! :)

Vierailija
13/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just paikallinen ruokahan se siellä on yksi parhaimmista nautinnoista! Sitäkö ruisleivän kera? Ei kiitos! :)

Vierailija
14/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ollaan menty Norjaan. Käydään siellä aina asuntovaunun kanssa:)

Vierailija
15/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan gluteenitonta ruokaa reissuun varmuuden vuoksi sen verran, että pärjää vaikkei heti pääsisi kauppaan tai sopivaan ravintolaan.

Vierailija
16/16 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä käynyt Addis Amebassa? :)