Olen ihan toivoton tapaus!
Aikoinaan kun kaveripiirissä kierrätettiin tupperware-kutsuja, tilasin aina jotain, ja innostuin niistä kipoista ihan hulluna ja piti saada vain lisää!
Onneksi innostus loppui, eikä kukaan enää järjestänyt kutsuja.
Nyt olen sitten Me&I-hullu :/ Naapuri kutsuin ekan kerran joskus toista vuotta sitten ja sen jälkeen olen itse pitänyt kolmet kutsut ja käynyt muiden kutsuilla 4 kertaa. Nyt kun en kehdannut viimeisimmiltä kutsuilta tilata kaikkea mitä halusin, laitoin myyjälle nyt jälkikäteen toisen tilauksen. Varastoin vaatteita vauvalle etukäteen, kun en voi olla varma että noita ihanuuksia tulee myöhemmin huutikseen (kun vauva on kasvanut vaatteisiin sopivaksi)
Onko muita joille on helppo myydä ihan mitä vain ja jotka vakuuttuvat kun myyjä vain pääsee ylistämään tuotetta?
(Ihan vain sivuhuomautuksena, olen myös ostanut vuosia sitten järjettömän kalliin imurin ovelta ovelle myyjältä :((
Kommentit (3)
Toivottavasti lapses ei oo samanlainen kuin mun lapsi. Se ei suostu pukeutumaan ensimmäiseenkään meandi-vaatteeseen, se inhoaa niitä värejä ja kuvioita :-/
Eikä Meandin vaatteet ole minusta mitenkään erityisen kalliitakaan, kun laatu on vielä kohdallaan ja jälleenmyyntiarvo todella hyvä. Isommat lapset eivät noista välitä, vaikka yritän aina välillä meandia heille tarjota, onneksi vauva ei laita vastaan :)
Ap.
niin eihän tuossa mitään toivotonta ole! Jos taas ostat yli varojesi ja vaatteet jäävät käyttämättä, niin sittenhän se vasta on ongelma.