Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauneusklinikka tiina jylhä

Vierailija
22.03.2011 |

kauheusklinikka paremminkin

tiina on erinomainen mainos firmastaan, ihan kuin drag queen

älkää vaan sanoko, että suomessakin tollanen piikittely- ja implanttihomma on ihan normaalia toimintaa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä erilaisia tyhjäpäitä. Huh! Ulkonäkökeskeisiä olentoja. En ole kategorisesti kauneusleikkauksia vastaan, mutta enpä ymmärrä tuollaista piikitelyä ja imuja yms. Toivon todella, että ei yleistyisi yhtään enempää!

http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=298343

Vierailija
2/32 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua arvostetaa sekä töissä että lähipiirissä.Olen itsenäinen ja vahva nainen joka on selvinnyt kunnialla monestakin elämän kolhusta.Minulla on silikonit ja muita pientoimenpiteitä tehty,mm.huulet täytetty.Egoni ja itsetuntoni oli ehdottomasti kohdillaan ennen näitä toimenpiteitä,nyt olen vaan entistä tyytyväisempi.Rakastan kaikkea joka näyttää kauniilta,ihmisiä,esineitä yms.Kuka voisi väittää ettei tunnu vähän liiankin hyvältä sanoa että minun kropassa ei ole mitään vikaa??Minä koen,että minulla on oikeus tehdä mitä minä haluan omassa elämässäni omalle vartalolleni,on minun oikeus pitää itsestäni huolta valitsemallani tavalla!!Luonnollisuudesta kommentoin sen verran että kukkaan ei ole näitä asioita huomannut ellen ole itse kertonut.Voin hyvin ja näytän hyvältä,se on vasta elämää!Se tulevaisuus odottaa tota teiniäkin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla plastiikkakirurgi.

Olen perehtynyt kauneusleikkauksiin ja voin kertoa, etten tiedä yhtään, joka olisi käynyt julkisella puolella korjauttamassa pieleen menneen plastiikkakirurgisen toimenpiteen. Useimmiten virheet korjataan joko omaan tai leikanneen lekurin piikkiin. Monet suomalaiset kirurgit korjaavat joitain jälkiä "takuuseen". Siis mitään takuuta ei ole luvattu, mutta korjaavat silti. Tai sitten asiakas maksaa omasta pussistaan uuden leikkauksen.

Virolaisten kättenjälkiä tiedän tarvittaessa korjatun omaan piikkiin Suomessa.

Vierailija
4/32 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voisin hyvinkin mennä kauneusleikkaukseen.

Ottaisin botoxia kulmien väliin syntyneeseen pystysuoraan ryppyyn joka tekee minusta kiukkuisen näköisen.

Leikkaisin mielelläni jenkkakahvat pois ja kohottaisin riippuvat tissit.

Ja olen ihan varma että 90 % av-mammoista olisi valmis korjaamaan ulkonäköään jos olisi rahaa.

Vierailija
5/32 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei antaisi yhdenkään "kirurgin" leikellä kasvojani, ruiskuttaa happoja, sorkkia letkuilla sisuksiani tai laittaa jotain epämääräistä ainetta kehooni!

En ole kauneuskuningatar, ihan tavissuomalainen, mutta mieluummin näin kuin luonnoton kuminaama. Sen huomaa niin selkeästi milloin joku onneton on käynyt pumppauttamassa huuliaan tai kiristämässä naamaansa. Sitten kuvittelevat olevansa niiin kauniita turbohuulineen ja "rypyttömine" kumikasvoineen

Vierailija
6/32 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. kevyemmät "kaunistavat" kyllä käytössä. Jossain vaiheessa aion mennä valkaisemaan hampaat, olen kokeillut kestoripsiä, värjään hiuksiani, permanenttikin on joskus ollut, olen käyttänyt itseruskettavia voiteita, geelikynnet ollut myös, mitähän muuta?

Mutta neuloille, ei kiitos. Eikä ole kiinni rahasta.

Vierailija
7/32 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa. Helppohan se on teini-ikäisten olla tyytyväisiä itseensä kun tv:ssä näytetään tällaista ja ohjelma esittää sen ihan normaalina.

Olishan se kiva saada vaikka pömppömaha pois, mutta millaisen viestin se välittäisi lapsille. Miten ihmeessä tyttäreni voisi koskaan hyväksyä itsensä sellaisena kuin on jos äiti antaisi tällaisen mallin.

Itse pidän tärkeänä jopa sitä etten koskaan valita ääneen painostani tai muusta, vaan korostan sitä, että olen hyvä juuri näin. Uskon sen olevan paras pohja terveelle itsetunnolle.

Vierailija
8/32 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei "Minä",

Kenellä olet käynyt/ketä voit suositella? Itsekin haluaisin pientä iän siloittelua...

Vierailija
9/32 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1940-luvulla hiusten kihartaminen oli paheellista ja suorastaan merkki naisen kevytkenkäisyydestä. Hiusten värjäämisistä puhumattakaan... Silloin riitti taivastelijoita ja sormenheristelijöitä, jos uskalsit kiharoita laittaa. Kukas tänäpäivänä häpeää permanenttia/monisävyvärjäystä tai raitojaan, vaikka koko maailma näkee etteivät ne ole syntymälahjana saatuja???

Kauneuskirurgia on verrattavissa 40-luvun paheelliseen hiustenlaittoon. Nykyään vielä jaksetaan jauhaa ja haukkua niitä, jotka lähtevät tähän junaan mukaan. Mutta lapsenlapsenne suhtautuvat esteettiseen kirurgiaan paljon paljon rennommin! Koittakaa "av-mammojen änkyräsiipi" kestää, maailma muuttuu.

Terv. silikoniäiti

Vierailija
10/32 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miks pitää haukkua toisia. Mä oon käyny the lookissa ottamassa huulitäytteitä ja oon ollu tosi tyytyväinen, tosi hyvin pysynyt tulos :=)

Vierailija
11/32 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan kade Tiinun täydellisyydelle <3 likanen huora!

Vierailija
12/32 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuskirurgia on ihmisten silvontaa ja kirurgi, joka näitä tarpeettomia leikkauksia tekee on ihmisten silpoja, eikä mikään kirurgi.

Ihminen on parhain ja kaunein sellaisena, kun hän on tähän maailmaan syntynyt. Eletty elämä saa näkyä sekä kasvoissa, että kehossa. Se on hyväksyttävää ja tervettä.

Eri asia on sitten, jos ihmisillä on epämuodostumia tai hän saa näkyviä vaurioita onnettomuudessa, tmv. Niihin on tietysti saatava apua.

Suomessa on lähes miljoona köyhyydessä elävää ihmistä, jotka kamppailevat päivittäin saadakseen kasaan rahat ruokaan ja vuokraan.

Ihmiset kulkevat Suomen kaduilla ja raiteilla silmät kierossa ja kyttyrät selässään, mutta heille ei Suomen terveydenhoidosta löydy apua, sillä he eivät sairasta mitään.

Suomen terveydenhoidosta löytyy kyllä apua rahakkaille, jotka kipuilevat olemattomien ulkonäkökompleksiensa kanssa, vaikka todellinen ongelma on turhan ja tyhjänpäiväisen elämän ongelma.

On eettisesti väärin antaa tällaista terveydenhoitoa rahakkaille, kun tavalliset ihmiset, lapsista vanhuuksiin, eivät saa edes tarvitsemaansa kunnollista sairauksienhoitoa Suomessa.

Suomen terveydenhoidon resurssit menevät täysin väärään kohteeseen, kun ne menevät näiden tiinajylhien, robertnordströmien ja heidän kaltaistensa kasvojen ja kehojen muuntelemiseen ja muokkaamiseen.

Se on epäoikeudenmukaista ja vielä erittäin irvokkaalla tavalla. Se on halveksittavaa, arvotonta ja alhaista ja kertoo siitä, kuinka vääristynyt yhteiskuntamme on.

Miksi ihmiset lähtevät mukaan ulkonäköterrorismiin, joka on lähtöisin jenkeistä?

Koska heitä on niin helppo manipuloida ja ohjailla mihin tarpeettomaan tahansa, kun vielä maan valtaapitävätkin tukevat tällaista bisnestä, joka on todellisuudessa pelkkää kusetusta ja rahan laittamista tyhjään, kankkulan kaivoon, sillä sekin on jo tutkittu, että kauneuskirurgia aiheuttaa riippuvuutta.

Ihmisen tulisi pystyä olemaan ylpeä siitä mitä hän tekee työkseen. Kuinka joku voi olla ylpeä siitä, että tekee työkseen kauneuskirurgiaa, ihmisten silvontaa?

Tällaisen ihmisen on oltava heikosti todellisesta elämästä tietoinen ja pinnallinen sekä ahne ääliö, joka ei ole oivaltanut ja ymmärtänyt elämästä yhtään mitään.

Tälle touhulle kuuluu laittaa rajat joltakin viralliselta taholta.

Aikanaan ihmiset alkoivat muokata lemmikkieläimiään mieleisensä näköiseksi. Nyt on siirrytty ihmisiin luomalla täysin turha bisnes nimeltä kauneuskirurgia, sillä sen tulokset ovat lähes aina ihmistä rumentavia. Sisältä ihminen voi olla millainen saasta tahansa, kunhan pärstä on kunnolla kiristetty ja silikonit ovat oikeissa kohdissa. Fasisti Silvio Berlusconi on tästä hyvä esimerkki. Pelkällä rahalla ja siistiksi silvotulla naamalla voi päästä vaarallisen ylös yhteiskunnan portaita vahingoittamaan satojatuhansia muita ja hyväksikäyttämään yhteiskuntaa omaan piikkiinsä monessa eri muodossa.

Tällainen kehitys on häiriintynyttä, epätervettä ja vinoutunutta ja ihmiset ja tahot, jotka lähtevät siihen mukaan ovat häiriintyneitä.

Suomalainen TV-kanava on aloittamassa uutta kauneuskirurgiaan keskittynyttä ohjelmaa nimeltä Kauneusklinikka naisille suunnatulla kanavalla. Painukaa helvettiin pilaamasta lisää ihmisten elämiä, ovat terveiseni jokaiseen tähän tuotantoon ja ylipäätään kauneuskirurgia-bisnekseen osallistuvalle.

Kauneuskirurgia ja siinä toimivat ihmiset vahingoittavat koko yhteiskuntaa. Kuinka saamme heidät ymmärtämään tämän? He eivät ymmärrä edes itseään, joten kuinka he voivat ymmärtää mitään muutakaan.

Samaan aikaan, kun TV suoltaa Kauneusklinikka-ohjelmia ...

Onnettomuudessa kokonaan kasvonsa menettäneen Wiensin nenä, huulet, iho, lihakset ja hermoradat vaihdettiin, mutta näkökykyä ei pystytty palauttamaan. Uusissa kasvoissa ei ole tuntoaistia.

http://www.iltalehti.fi/terveys/2011032 ... 4_tr.shtml

Vierailija
13/32 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lääkärit on koulutettu veronmaksajien rahoilla.

Turhaan kauneuskirurgiaan panostetut tunnit ovat poissa normaalista terveyden- ja sairauksien hoidosta sekä yhteiskunnalta, julkiselta puolelta.

Se raha, millä ihmiset kustantavat turhia kauneuskirurgisia toimenpiteitään, on useimmiten yhteiskunnalta rosvottua tai huijattua rahaa tavalla tai toisella. Tutki mitä raha on, niin ymmärrät enemmän.

Julkinen terveydenhuolto eli kansa joutuu maksamaan kauneuskirurgisien ja näiden "kirurgien" virheiden, mokien ja töppäyksien korjailut ja niitä riittää!

Turhassa kauneuskirurgiassakin on kyse ahneudesta pohjimmiltaan.

Ahneelle mikään ei ole koskaan tarpeeksi.

Koska ahneet kahmivat itselleen paljon, suurelle osalle ei jää mitään.

Miten julkinen terveydenhuolto joutuu korvaamaan yksityisellä puolella tehdyt töppäykset?

Asia on tutkittu. Googlaa!

Tässä on hyvä dokkari 'terveys-/kauneus-matkailusta':

Operationen i Polen var nära att kosta henne livet

http://svtplay.se/v/2344754/uppdrag_granskning/del_7_av_23

Christina, 31 år, vaknade aldrig efter operationen i Polen

http://svt.se/2.146665/1.2235810/christina_31_ar_vaknade_aldrig_efter_o…

Kivoja kuvia:

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a169371/plastiikkakirurgi%20puukott…

Vierailija
14/32 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yksikään noista ei ollut Suomen verorahoilla koulutettu lääkäri,kun eivät lääkäreitä olleet ollenkaan. Kirurgikin oli virolainen.

Vierailija
15/32 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika provomielessä tehty sarja, ja mainontahan tässä on suurimmassa osassa. Aika "mauttoman" ja juntin oloista oli tuo porukka tuossa pätkällä, kaikki firman asiakkaatkin luuskia, joita ei arvosteta missään ainakaan ulkonäkönsä perusteella. Ja yksikin ääliö sanoi kohottavansa itsetuntoaan hankkimalla silarit. Onnea vaan tuollekin teinille, hyvä tulevaisuus varmasti. Siitä se itsetunto nousee, kun kertoo koko Suomelle, että paidan alla on pari kumpipalloa kohottamassa itseluottamusta.

Vierailija
16/32 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laskee tod epäaidosti sen käpälänsä kys naikkosen olkapäälle, rakkaus oikein tirisee:DD

Vierailija
17/32 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oli kyllä aika rumiluksia kuvissa. Kivaa mainosta tolle klinikalle.

Vierailija
18/32 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.Jylhä???? :o Ehkä on voinut olla joskus ihan norminätti nianen, mutta mitä mitä on nykyään? Suoraan jostain horror-showsta, ne huulethan kohta nielaisee sen ylikireän naaman!

Vierailija
19/32 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ohjelma!

Pinnallinen bisnes.

Tottakai aviomies laukoo keskustelua herättäviä ajatuksiaan,että ihmiset katsoisivat tätä ohjelmaa.

Samalla lailla provosiodaan keskustelua.

Nämä ohjelmat tarvitsevat katsojia ja mainostajia.

Mitä enemmän puhutaan(hyvää tai pahaa) sen enemmän uusia katsojia ohjelma saa.

Samaa laatuluokkaa ovat Marttiina ja Esko,Maria show, tunkki menee naimisiin ja lukuisat jenkki-höttösarjat.

Vierailija
20/32 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa piikittää itteensä tai antaa ittensä leikeltäväksi ja kokee sen jälkeen olonsa hyväksi, niin eiköhän se ole sitten ihan hyvä niin. Mitäpä se minua hetkauttaa! Se mikä on säälittävää, on se, että nykymaailmassa media yms. yleinen kauneuskäsitys ajaa luonnolliset ihmiset näiden klinikkojen potilaiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän