Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kyllä palaa!!! Naapuri jätti taas 2v.:n rappuun parkumaan!

Vierailija
22.03.2011 |

Joka päivä sama juttu, tulevat päiväkodista ja pienempi kiukkuaa milloin mitäkin. Tänään kirkui, että haluaa hanskat pois. Isä sitten jättää lapsen tuonne rappuun rääkymään.

Ja meillä kun on seinät vissiin jostain pahvista, niin meidän vauva herää lähes joka päivä tuohon parkumiseen :/

Sääliksi käy myös tuota lasta, on iältään 2v. ja tuolla yksin itkee/raivoaa rapussa...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekee kaikensa miellyttääkseen muita, ettei vain tulisi jätetyksi. Läheisriippuvainen persoona. Kiva paska se isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minäkin joskus teen.

Sun kannattais muuttaa omakotitaloon, jos ei elämisen ääniä kestä. Kyllä se teidänkin vauva joskus huutaa.

Vierailija
4/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällisesti.

anna sitten isän etsiä lasta kaikessa rauhassa........

oikeasti,kamalaahan se on lapsiparallekin jäädä yksin rappuun. vaikka kiukutteleekin. kauhun paikka.

Vierailija
5/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei enää toimisi noin ja että sinua häiritsee lapsen huuto.

Vierailija
6/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kovin säikky ja menee karkuun. En halua väkisin jutella hänelle, kun on muutenkin surkeana siellä rapussa, ettei hänen tarvitse minua pelätä. Myös eräs toinen naapuri yrittää usein jutella lapselle, mutta lapsi menee karkuun. Seisomme sitten välillä molemmat omilla ovillamme, josta lapsi näkee meidät, jos hän vaikka tuntisi olonsa vähän turvallisemmaksi silloin. En tiedä.

Ja sinä joka auoit heti päätä...joo, kyllä meilläkin lapset välillä huutaa/itkee, mutta ei me niitä tuonne rappuun heivata!! Tämä naapurin lapsi itkee/raivoaa usein kotonaankin, mutta ei se kuulu meille niin kovaa, että häiritsisi vauvan unta...tossa rapussa kun parkuu, niin kuuluu kuin olisi meidän asunnossa, kun on tossa ihan meidän oven takana.

Ja ehkä joo voisin kuvitella ISOMMALLE lapselle sanovani, että jää sitten rappuun kiukkuamaan, mutta en kyllä 2-vuotiasta jättäisi! Ja kyllä minusta kerrostalossa asuvan täytyy myös ajatella muita talossa asuvia.

ap

Vierailija
7/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä tuntuu kyllä olevan kuulolla siellä kotona, käy välillä kysymässä "tuletko kotiin?" Tämä tapahtuu useimmiten silloin, kun minä tai toinen naapuri on käynyt lapsen luona. Lapsi vai itkee, kun isä kysyy, eikä mene kotiin (ei siis myöskään kieltäydy menemästä), mutta ei isä myöskään häntä hae.

ap

Vierailija
8/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et heti soita lastensuojeluun annan ip-osoitteesi poliisille selvitettäväksi.

Vierailija
9/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen äiti, millaisia kasvatusmetodeja hänen miehellään on? Tuohan on ihan sairasta.

Vierailija
10/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jättää yksin ja selität miksei. Hylkäämiskokemuksella on kurjia seurauksia, joita isä joutuu käsittelemään myöhemmin. Jos isä ei opiksi neuvoista sitten vasta otat yhteyttä esim. lastensuojeluun.

Vierailija
11/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis siksi isa kysyy "no tuletko kotiin"? Uhmaikaiselle voi tulla millon mistakin taysi toimintablokki (mulla on ollut yhteensa 3 kaksivuotiasta, yksi on tallakin hetkella 2) ja jaada maahan makaamaan ja huutamaan, eika suostu menemaan mihinkaan suuntaan. Itse ottaisin kylla lapsen kainaloon ja veisin sisaan vakisin, mutta on silti mahdollisuuksien rajoissa ettei isa "jata" lastaan oven ulkopuolelle vaan lapsi itse tekee sen...

Vierailija
12/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon aina opettanu lapsille,että rapussa ollaan "hiljaa"ja kuljetaan tömistelemättä eikä tietty vietetä aikaa.Toisin sanottuna silleen normaalisti.Ei tulis mieleenkään jättää lasta huutamaan rappuun,kuuluu naapureille,mitä nekin ajattelee.

Vierailija
13/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan yksiselitteisesti jos isä sulkee oven.

Oven voi jättää auki ja antaa uhmiksen huutaa nähden kuitenkin koko ajan kodin avoimen oven ja isän tai perheen.

mutta on silti mahdollisuuksien rajoissa ettei isa "jata" lastaan oven ulkopuolelle vaan lapsi itse tekee sen...

Vierailija
14/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et heti soita lastensuojeluun annan ip-osoitteesi poliisille selvitettäväksi.

ap ottaa sut tosissaan!

hei sillä 2v:llä on uhmaikä. ei sillä mitään hätää ole siellä. pääsishän se kotii jos haluaisi ja lopettais sen meuhkaamisen.

ikävä veto vaan siltä isältä jättää rappuun huutamaan ja häiritsemään naapureita.mkeksis jotain muuta.

Vierailija
15/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli entisessa kerrostalo asunnossa sama ongelma. Alimmassa kerroksessa asusti perhe joilla kaksi lasta 2 ja 5v.

Vanhempi lapsi sai kauheita raivari kohtauksia pihalla/sisällä ja tämä äiti pisti lapsen huutamaan rappuun.

Joskus jopa 9 aikaan illalla. Poika hakkasi koti ovea, rapun ovea, ikkunoita.. tämä oli joka päiväistä. Näitä tapahtuu näköjään useammassa kodissa

Vierailija
16/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v ei halua mennä sisälle, se kannetaan sinne. Ei sitä jätetä rappukäytävään huutamaan.

Mä kyllä soittaisin lastensuojeluun ja kertoisin tilanteen, he saisivat päättää mitä tekevät.

Jos tämä siis jatkuvaa, että 2v hylätään rappukäytävään. Sillä hylkäämistä se on jos ovi vedetään lukkoon. Lapsihan voi saada päähänsä yhtäkkiä lähteä vaikka minne sieltä rapusta.

Vierailija
17/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojelua sotkemaan.. Älkää nyt liikaa intoilko.

Vierailija
18/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v ei halua mennä sisälle, se kannetaan sinne. Ei sitä jätetä rappukäytävään huutamaan.

Mä kyllä soittaisin lastensuojeluun ja kertoisin tilanteen, he saisivat päättää mitä tekevät.

Jos tämä siis jatkuvaa, että 2v hylätään rappukäytävään. Sillä hylkäämistä se on jos ovi vedetään lukkoon. Lapsihan voi saada päähänsä yhtäkkiä lähteä vaikka minne sieltä rapusta.

ihan pimee oot.

Vierailija
19/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi isä vaatii lapseltaan mahdottomia (kaksivuotias ei tosiaan pysty lopettamaan uhmakohtaustaan vaan tarvitsee siihen aikuisen apua) mut itseltään ei vaadi edes sen vertaa, että hakis lapsensa syliin ja veis kotiin - kuten me muut uhmisten vanhemmat tehdään, ei sitä lasta (joka mahdollisesti on väsynyt/nälissään tai ikävöinyt koko päivän vanhempiaan) mihinkään jätetä huutamaan. Se on julmaa ja vastuutonta.

Hankala tilanne. Mä olen tehnyt vastaavassa tilanteessa (jota olen yhden kerran todistanut) niin että menin lapsen luo (joka onneksi ei pelännyt) ja kysyin että onko sun vanhemmat tuolla kotona oven takana? Lapsi sanoi että joo. Sitten kysyin, että onkohan ne ihan kunnossa kun sä olet täällä ihan yksin? (Minähän en oikeasti voinut tietää, onko noi vanhemmat ympäripäissään vai muuten vaan vinksahtaneita kun kohtelevat omaa lastaan näin). Silloin ovi aukes ja lapsen äiti haki lapsen sisälle, ei puhunut mulle yhtään mitään. Tajus varmaan etten aio lähetä siitä ennen kuin lapsi on haettu sisälle.

Vierailija
20/35 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissaan porukat soittaisi lastensuojeluun tälläsestä..kyllä varmaan riittää, että sanot isälle ettei voi lasta jättää rappuun tuolla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi