Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homokeskustelusta tuli mieleeni: Voisitko SINÄ

Vierailija
22.03.2011 |

kuvitella eläväsi parisuhteessa samaa sukupuolta olevan ystävän kanssa, kasvattaa yhdessä lapsia ja hoitaa kotia? (Olettaen, että tämä olisi ainoa yhteiskunnallisesti hyväksyttävä parisuhdemuoto).

Eli voisitko asettua mielessäsi homojen asemaan?

Vaikka olen täysi hetero, niin voisin silti kuvitella eläväni toisen naisen kanssa ja olevani onnellinen. Todennäköisesti minulla olisi miespuolinen rakastaja, mutta onhan niitä rakastajia tavallisilla heteroillakin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta puuhaa

Vierailija
2/9 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole lesbo. Olen monesti ajatellut, että toisen naisen kanssa voisi jopa olla helpompaa jakaa arki, jos siis muuten olisi samantyylinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naimisissa naisen kanssa. Voisin elää parisuhteessa miehen kanssa, jos rakastaisimme toisiamme, ja mistä sen tietää vaikka siihen kehittyisi seksuaalinenkin ulottuvuus.

M43

Vierailija
4/9 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitella eläväsi parisuhteessa samaa sukupuolta olevan ystävän kanssa, kasvattaa yhdessä lapsia ja hoitaa kotia? (Olettaen, että tämä olisi ainoa yhteiskunnallisesti hyväksyttävä parisuhdemuoto).

Eli voisitko asettua mielessäsi homojen asemaan?

Vaikka olen täysi hetero, niin voisin silti kuvitella eläväni toisen naisen kanssa ja olevani onnellinen. Todennäköisesti minulla olisi miespuolinen rakastaja, mutta onhan niitä rakastajia tavallisilla heteroillakin...

ei se ole parisuhteessa elämistä että asutaan samassa asunnossa jos ei harrasteta seksiä, se on kaverisuhde.

Vierailija
5/9 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka kuinka yrittäisin. Tai joo, kait sitä voisi asua naisen kanssa kämppiksinä mutta ei se olisi mikään parisuhde.

Parisuhteeseen/rakastumaan pystyisin vain mihen kanssa.

Vierailija
6/9 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä naisista seksuaalisesti enkä varsinkaan haluaisi elää ja asua edes parhaan naispuolisen ystäväni kanssa.

Miehen kanssa voi elää saman katon alla just ja just mutta toisen naisen? Ei ikinä!

Ja toisekseen Raamattu kieltää homosuhteet, joten uskovaisena eläisin sitten yksikseni jos heterosuhteet olisi kielletty. (Tai sitten eläisin salassa heterosuhteessa).

Vierailija
7/9 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan elämässäni ei oo tällä hetkellä ketään naispuolista, johon tuntisin niin paljon vetovoimaa. Senpä takia toivonkin, että yhteiskunta olis tasa-arvoinen kaikille ja minäkin saisin jatkaa miehen kanssa olemista hamaan loppuun.

Vierailija
8/9 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan elämässäni ei oo tällä hetkellä ketään naispuolista, johon tuntisin niin paljon vetovoimaa. Senpä takia toivonkin, että yhteiskunta olis tasa-arvoinen kaikille ja minäkin saisin jatkaa miehen kanssa olemista hamaan loppuun.

koko maailman sois olevan tasa-arvoinen ja suvaitseva, ei pelkästään tämän yhteiskunnan, kun tämä ei oo mikään Suomi-riippuvainen asia.

5

Vierailija
9/9 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ainakin jollain tasolla biseksuaali vaikken ole ikinä naisen kanssa suhteessa ollutkaan. Ja jos olisin naisen kanssa ei minulla olisi myöskään sivusuhteita sillä olen kaikissa suhteissani ollut vallan yksiavioista sorttia ja uskon olevani jatkossakin.