Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko äänestää Perussuomalaisia?

Vierailija
22.03.2011 |

Jos aiot niin miksi? Jos et, niin mikset? Käsittääkekseni tämä puolue lisännyt kannatustaan kovin.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rasisti, ymmärrän taiteen arvon enkä arvosta populismia.

Vierailija
2/88 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän pätevyys ei riitä eivätkä arvomaailmamme kohtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samt syyt kuin kakkosella.

Vierailija
4/88 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan sen takia et niiden ajatusmaailma on niin lähellä omaani.

Mun puolesta voitte leimata mut rasistiks jos se tuntuu hyvältä, vaikken sitä olekka.

Vierailija
5/88 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestä persuja. Soini osaa puhua, mutta muuten en luota häneen enkä varsinkaan niihin muihin edustajiin. Mulla on perussuomalsisista ehdokkaista sellainen kuva, että he ovat juntteja ja monet vielä rasisteja. Mamuja en hyysää, mutta en ole heitä hakkaamassakaan...Työperäinen maahanmuutto on tarpeellista ja suotavaa, ja pakolaisiakin on otettava, koska muutkin sivistysvaltiot sitä tekevät.

Ei mulla ole selkeää puoluekantaa muuhunkaan suuntaan, mutta pesruja en ainakaan äänestä!

Vierailija
6/88 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskaan kolme av-mammaa vastaan on vielä kovin vähän. Mikä muu puolue vastustaa pakolaisten maahanmuuttoa?

Vierailija
7/88 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin Suomeen tulevat ulkomaalaiset? Olen jotenkin käsitänyt että heillä olisi negatiivinen asenne vain turvapaikka hakevia pakolaisia kohtaan. En tiedä. Taitaa olla korkein aika alkaa tutkia näitä puolueita tarkemmin.

Vierailija
8/88 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä äänestää persuja, en myöskään kristillisiä, kaikkia muita voisin jotenkin kuvitella äänestäväni. Taantumuksellisuutta en voisi koskaan tukea.

Vierailija
9/88 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ikinä äänestää persuja, en myöskään kristillisiä, kaikkia muita voisin jotenkin kuvitella äänestäväni. Taantumuksellisuutta en voisi koskaan tukea.

Vierailija
10/88 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sitten meillä on asiat hyvin kun kaikilta ei-riittävän-perussuomalaisksi-mielletyiltä on poistettu edut. Eilen esimerkiksi persut oli ihan mytyssä ruotsinkielisille, kun niillä on porukan määrään nähden suhteessa paljon ekonomikoulutusta. Noh, Suomessa on tuossa länsinaapuri, jonne me viedään tavaraa viidellä miljardilla vuodessa ja joka on meidän kolmanneksi suurin kauppakumppani.

Kun me koulututetaan paljon ruotsinkielisiä ekonomeja, meillä on porukka joka pystyy suoraan äidinkielellä tapahtuvaan kaupankäyntiin tämän kauppakumppanin kanssa. Kaikki kirjoittaminen ja sopimukset jne. hoituu äidinkielellä ilman tulkkeja ja vaivalloista englanniin kautta kierrättämistä ja vieraan kielen sanaston opettelua. Mutta onko tämä persuista hieno homma ja kilpailuvaltti Suomelle? No ei! Ainoa mikä persua kiinnostaa on se että ruotsinkielisen on helpopmpi päästä ekonomikoulutukseen kuin persun, byhyyyyyy. Ja miksei meillä ole saksankielistä ekonomikoulutusta jne. jne. No siksi kun meillä ei olen täällä syntyperäisiä saksankielisiä? Miksei ole venäjänkielistä? No tässäpä tosiaan olisi hyvä idea, eikun pykäämään ekonomikoulutusta johon inkerinsuomalaiset pääsee helposti ja avot, siinäpä olisi loistava kielitaitoreservi venäjänkauppaan. Ai niin muttakun byhyyyyy, persun pitää päästä ekonomikoulutukseen yhtä helposti, ei käy, byääää....

Vierailija
11/88 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan muutosta Suomeen.

Vierailija
12/88 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äänestämässä ennakkoon Persuja. Haluan että Tuuli Maria Ikosen kokema kohtalo ei toistuisi.

Maahan pukkaa rikollista muka hädänalaista miestä.. missä naiset? Sitten täällä kaikki suomalaiset tytöt js naiset voi raiskata jos ei ole hunnutettu päästä varpisiin. 5 vuotta ja lapset on vietävä autolla kouluun kuten Amerikassa JOKA PÄIVÄ, mieti sitä. Miehet ei saa puolustaa edes naisia ja lapsia kun heti tulee tuomio puolustajalle! Tasa-arvokin on kääntynyt osin meitä naisia vastaan. Haluan että lapseni saa kulkea rauhassa ja sen saman lapsuuden mikä minulla oli.

Heikki Luoto sai ääneni tänään Tampereella.

Miten muka väkivaltaa paenneet voivat surutta täällä käydä kaikkien heikompien kimppuun kuten lapsien? Ei ne mitään oikeaa hätää ole kokeneet. Ei kukaan joka tarvitsee apua telo heikompiaan.

60.000 työtöntä nuorta syrjäytymässä. 50-vuotiaan tuttavanaiseni työpaikka ulkoistettiin Intiaan. Ei Suomeen tule työvoimapulaa eikä Suomi tarvitse pakolaisia. Yhteiskunta romahtaa kun on liikaa elätettäviä.

Apu on vietävä paikan päälle tarvitsijamaahan, ei tänne kaikki maailman kansa mahdu.

Työvoimapulaa ei voi tulla kun nyt jo yksi suomalainen joutuu tekemään neljän työt ja nääntyy. Työpaikat ulkoistetaan muihin maihin.

Jonotat joka firmaan ja virastoon puhelimitse. R-kioskilla jonotat, jonotat, jonotat ja kukaan ei huolehdi meidän vanhuksista jotka tätä entistä hyvinvointivaltiota kovalla työllä sodan jälkeen rakensivat.

Tulee mamu lähiöt ja jengit jne. Opettajat on pulassa kouluissa. Moskeijat vielä siihen päälle ja pukutiloissa pyllistelijät. Uimassa lapsiin käsiksi kävijät kuten Ruotsissa. Omat uimavuorot eri vaatijoille ym. Päiväkodissa sitten lapsesi vielä rikastuu.

Entä meidän kulttuuri, kuka sitä vaalii? Kuka vaalii perinteitämme? Eikö perussuomalaisella ole mitään virkaa ja oikeuksia vaatia mitään omassa maassaan? Edes sitä että saisi olla rauhassa.

Minkä taaksesi jätät, sen edestäsi löydät, tai jos et löydä, niin lapsesi ainakin viimeistään löytää!

Vierailija
13/88 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein olla samoilla linjoilla.

Vierailija
14/88 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu se on, joka niitä äänestää. Kylläpä sen jo ehdokkaiden ulkonäöstä näkee, mitä peräkylän junttiporukkaa ne ovat.

Vierailija
15/88 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa äänestää vain oikein rikkaan ja edustavan näköisiä rakennekynsimimmejä, missejä ja muita muusikkoja ym. jotka varmasti ajavat sinun asiaasi. Vai ajavatko? Jos ulkonäkö on tärkein, niin eikös kansanedustajan palkoilla sitten käydä kampaajalla vaikka joka päivä? Siinä ei vaan välttämättä ehdi miettiä että miten niitä kansan etuja ajetaan..

Vierailija
16/88 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en totta tosiaan aio äänestää perssuomalaisia!!! Eivätpä ole minun asiallani.

Vierailija
17/88 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska:

Olemme hyvätuloisia ja he veisivät meiltä mm. lapsilisät. Jos maksamme helvetisti veroja, haluamme myös osan hyvinvointivaltion tuottamista universaaleista eduista.

Koska he vastustavat maahanmuuttoa. Suomi tarvitsee maahanmuuttajia selvitäkseen työvoimapulasta.

Soini vastustaa abortteja. Naisella on oikeus päättää.

Siksi.

Vierailija
18/88 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäsenä päivänä heitä.

Ja olen kyllä helsingistä, korkeakoulutettu sekä olen töissä käyvä, ylempi toimihenkilö.

Taidan olla sitten hullu, mutta muutosta et saa aikaiseksi näillä nykyisillä KMS-kepuli puolueilla.

Vierailija
19/88 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin Suomeen tulevat ulkomaalaiset? Olen jotenkin käsitänyt että heillä olisi negatiivinen asenne vain turvapaikka hakevia pakolaisia kohtaan. En tiedä. Taitaa olla korkein aika alkaa tutkia näitä puolueita tarkemmin.

Työperäinen maahanmuutto on PerSuille ok, samoin heille sopii TODELLISET PAKOLAISET.

Mutta nämä turvapaikkakeinottelijat, jotka tulevat väärennetyillä henkkareilla ikänsä ja tuloreittinsä valehdellen elämään loppuiäkseen sossutuilla (mm. somalit), näiden Suomeen haalimista PerSut vastustavat.

Itse olen äänestänyt jo perussuomalaista. Olen kolmen lapsen äiti ja akateemisesti koulutettu.

Vierailija
20/88 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueen toiminta on aivan liian populistista.