Olen 34 v sinkku, loppuiäksi sinkuksi jäämään kirottu?
Ihan oikeasti onko mulla joku kirous päälläni en löydä millään sopivaa miestä itselleni, kaikki joita olen tapaillut ovat jättäneet minut vaikka ovat ensin puhuneet naimisiin menosta ym... tällä hetkellä olen salasuhteessa seurustelevan miehen kanssa, en halua olla yksin mutta en haluaisi tehdä väärin ja olla mukana pettämisessä. Kaikilla mun kavereilla on lapsia mä en varmaan koskaan saa edes vahingossa varmaan on joku vika" vehkeissä " ettei lapsia ole tullut edes vahingossa... Nyt tiedätte että Suomessa asuu yksi surullinen sinkku jonka miehet jättää, hävetkää miehet !
Kommentit (3)
nyt olen jo 41v. Minutkin miehet aina jättäneet yleensä lyhyen tuttavuuden jälkeen. On mm. ihasttuneet toiseen naiseen, eivät ole halunneet sitoutua. Toki en ole mikään ihastuttava vaan ujo ja hiljainen, mutta ovathan monet ujot saanet miehet. Ennen olin nätti, nyt en taida olla sitäkään. Oikeastaan myös vapauttavaa kun on jo liian myöhäistä löutää ketään tai ylipäänsä enää herättää miehen kiinnostusta. Ei tarvi enää pettyää ja olla epätoivoninen.
Lopeta salasuhteesi, se ei ole sulle kunniaksi ja aktiivisesti etsi vapaita miehiä harrastuksista ja vaikka seurakunnan sinkkutilaisuuksista.
Kaverini on myös (35v). En käsitä miksi miehet ovat hänet jättäneet. Tosi mukava, kaunis, iloinen ja reipas ihminen. Osunut vain jotenkin huonoja miehiä kohdalle. Harmittaa hänen puolestaa, koska hän olisi tosi hyvä äiti. Toivon sydämestäni, että joku oikea vielä löytyy!!