NUTRILETT-dieetistä, miten toimii??
Voinko korvata kaikki ateriat esim. vain niillä patukoilla? Eli syödä vaikka 5 patukkaa päivässä ja siinä se (ehkä vähän tuoreita kasviksia lisäksi?)
Vai onko tarkoitus aina syödä samoin kuin siinä 5-päivän paketissa.
en oikein tykkää niistä pirtelöistä ja liemistä, ja patukka olisi kiireiselle kaikkein helpoin ottaa, toimii myös teekupillisen kanssa.
(Ehkä päivälliseksi voisi tehdä sellaisen pastapussin..)
Tosin pelkään että nälkä tuossa tulee.
Ja jos otan 5 patukkaa päivässä tuleeko siitä jo liikaa kaloreita, jos on tarkoitus että joku välipala ja iltapala ois vaan ne liemet??
Kommentit (37)
eli alkuun vaan niitä pusseja, patukaoita voi sitten myöhemmin ottaa, jos kokee tarvitsevansa.
Mä en nyt tajua, miten niitä ylipäänsä syödään, jos ei syö sen 5-pv paketin mukaan?
Ja onhan siinä paketissakin 1 patukka / pv?
Siis oikeastiko te pärjäätte niin, että monta päivää vedätte vain pari pirtelöä ja liemipussia??
ap
ei mitään muuta. Ekat päivät vaatii itsekuria, mutta sitten se helpottuu ja nälkä häviää ja tulee tosi hyvä, energinen olo. Kyllä sillä ihan hyvin pärjää. Noi viiden päivän paketit on vaan sellaisia alkustartteja, ei ne ole sitä oikeaa nutrausta.
Ootko kuullu koskaan ett laihduttaminen ei oo kauhean helppoa? Tai ihmetelly miks lihavia ihmisiä on niin paljon, mikseivät laihduta?
ei mitään muuta. Ekat päivät vaatii itsekuria, mutta sitten se helpottuu ja nälkä häviää ja tulee tosi hyvä, energinen olo. Kyllä sillä ihan hyvin pärjää. Noi viiden päivän paketit on vaan sellaisia alkustartteja, ei ne ole sitä oikeaa nutrausta.
ne paketit on alkustartteja niin, että alku on tiukempi :).
Tai vaihtoehtoisesti jos haluaa vaan pikkudieetin, niin syödään vaan paketti ja sitten taas normaalisti (mutta kevennetysti).
Mulle siis on ollut aina mahdotonta viedä edes se 5pv:n paketti kunnolla loppuun. Sen verran puisevia ne jutut on ja tulee myös nälkä.
ap
siihen, että syödään vaan ne 5 pussia päivässä. Jos rupeaa kovasti vaihtelemaan, niin ketoosi katoaa ja koko pussikuureilu on yhtä tuskaa.
pussiruuilla, ekat kolme päivää on hankalimmat.
Mutta voithan sä syödä vaikka 5 tupla-patukkaa päivässä... Onk se sitten tuplaamista?
Koska patukoiden syönti ei ole nutraamista ainakaan :)
siihen, että syödään vaan ne 5 pussia päivässä. Jos rupeaa kovasti vaihtelemaan, niin ketoosi katoaa ja koko pussikuureilu on yhtä tuskaa.
täysnutratessa on tosi hyvä olo eikä nälkä vaivaa, mutta osanutraus on jo paljon vaikeampaa, silloin paljon enemmän tulee nälkä
ainakin jos syö kerralla kokonaisen tuppaa katkaisemaan sitä ketoosia.
Nutrilett-kuurin. Olin pelkillä pirtelöillä (550kcal/pv). Tarkoituksenani oli tehdä vain pieni ryhtiliike painon hallinnassa, normaalipainoinen kun olen.
Tsemppiä!
löytänyt selkeitä ohjeita näin.
Päinvastoin siellä patukoiden´kin kohdalla kehutaan että niillä voi korvata useampiakin aterioita päivässä.
Miksei siellä siis ole selkeää ohjetta että syöt näin jos haluat pitää kunnon dieetin, ja sitten se muu aterioiden korvaaminen on vaan joku pikku juttu
(jota en oikeasti tajua - siis patukassa yli 200 kcal, no kyllä mä voin lounaaksi ottaa vaikka pelkän 2 ruispalaa+kinkkuleikettä, jolla pärjää paremmin kun jollain patukalla, ja kaloreita tulee jopa vähemmän. Jos siis ideana korvata vaan osa aterioita jollain... silloinhan ketoosia ei tule.)
ap
Nutrilett-kuurin. Olin pelkillä pirtelöillä (550kcal/pv). Tarkoituksenani oli tehdä vain pieni ryhtiliike painon hallinnassa, normaalipainoinen kun olen.
Tsemppiä!
mutta jos haluat nutrata ja päästä ketoosiin, silloin syöt vaan pusseja.
ne pirtelöt on niiden vlcd-tuotteiden kohdalla, patukat vaan painonhallinnan kohdalla.... Eli patukat on hyvä painonhallinnassa tai osanutratessa, joilla korvataan yksi ateria (siis kunnon ateria, ei mitään ruisleipää).
Viikossa paino tippui 3,7kg. Tavoite oli 2kg. Eli, kun ja jos nesteet tulevat kehoon takaisin, tavoite tulee kuitenkin pysymään.
Otan aina silloin tällöin näitä ryhtiliikkeitä ja niiden avulla olen painoani pitänyt kauan aisoissa :).
Monta pussia on yhdessä pakkauksessa?
Paljon maksaa ja miten pitkään kestää se pakkaus?
Hirveän moni puhunut tästä nyt niin kannattaako niitä ostaa..saako ihan oikeasti tuloksia aikaiseksi?
aivan järjetöntä ruveta korvaamaan ruoka suklaapatukalaa. Syö ennemmin sitten vaikka rahka tai raejuustopurkin.
ole tarkoituskaan poistaa nälkää, mutta jos ap haluaa olla ilman nälkää, niin ruisleipää ja muuta vaan syömään.
Viikossa paino tippui 3,7kg. Tavoite oli 2kg. Eli, kun ja jos nesteet tulevat kehoon takaisin, tavoite tulee kuitenkin pysymään.
Otan aina silloin tällöin näitä ryhtiliikkeitä ja niiden avulla olen painoani pitänyt kauan aisoissa :).
Kokeilin viikon ja minulta tippui 500 g! Masennuin ja lopetin. Laskeskelin, että teoreettisesti olisi pitänyt pudota 1.5 kg...
puolikas patukka vastaa yhtä pussia. Jos kunnon tuloksia haluaa nopeasti niin kannattaa olla ihan niillä pirtelöillä ja täysnutrata. Ja sitten vasta osanutratessa napsia niitä patukoita silloin tällöin, näin ainakin mulla toimii parhaiten. Tosin itse joskus täysnutratessakin otin puolikkaan patukan, on melkein kuin suklaapatukan söisi, mutta jotkut väittää, että niissä patukoissa on liikaa hiilareita, eli ne pilaa ketoosin..